خانهاخبار
شیائومی Mi 6 در رنگ سفید هم در دسترس شد اما با قیمتی بالاتر!

شیائومی Mi 6 در رنگ سفید هم در دسترس شد اما با قیمتی بالاتر!

به تازگی گوشی پرچمدار شیائومی یعنی Mi 6 که تاکنون تنها در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی معرفی و عرضه شده بود؛ در فروشگاهی در چین در رنگ سفید نیز مشاهده شده است!
۱۳۹۶/۳/۳۰

بی شک Xiaomi Mi 6 یگانه گوشی پرچم‌دار شیائومی در سال 2017 است. یک گوشی با حاشیه‌های کم، بدنه‌ فلزی و پردازنده اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی که به نظر می‌رسد شیائومی امسال درفروش گوشی‌های هوشمند بسیار موفق عمل کرده و بخش بزرگی از این موفقیت را مدیون Mi 6 است. علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قابل‌توجه، شاید مهم‌ترین نکته درباره این گوشی، قیمت شیائومی می 6 است که این گوشی موبایل را تبدیل به پرفروش‌ترین محصول این شرکت در سال جاری کرده است.

در حال حاضر Mi 6 دارای ۳ رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی است؛ اما در یک پوستر تبلیغاتی رنگ سفید این گوشی نیز دیده می‌شود که تاکنون به‌طور رسمی به آن اشاره‌ای نشده بود.

image

اما به‌تازگی نسخه سفیدرنگ این گوشی هوشمند نیز در قفسه‌ Jindong یک شرکت تجارت الکترونیک در چین مشاهده شده است (JD.com). این شرکت همواره به‌عنوان طرف قرارداد با گوشی‌های هوشمند خاص در چین معروف است.

این نسخه مجهز به طراحی طرح فلزی با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت این گوشی ۲۶۹۹ یوان (۳۹۶ دلار) است که چیزی حدود ۲۰۰ یوان (۲۹ دلار) گران‌تر از دیگر رنگ‌های معرفی‌شده این گوشی است.

image

بااین‌حال تا این لحظه شیائومی فروش رسمی نسخه سفیدرنگ این گوشی را اعلام نکرده است. اما افزایش قیمت نسخه سفید باعث شده تا برخی طرفداران شیائومی بر این عقیده باشند که قیمت گوشی Mi 6 ممکن است به‌زودی افزایش یابد.

بااین‌وجود، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در آینده قیمت Mi 6 تغییری نخواهد داشت و با همان قیمت کنونی ۲۴۹۹ یوان (۳۶۶ دلار) باقی خواهد ماند.

image

اگر به خاطر داشته باشید در آخرین فهرستی که TENAA درباره نسخه مخصوص بازارهای چین این محصول منتشر کرده بود، علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری عادی دستگاه، همانند رزولوشن صفحه‌نمایش، اندازه و همچنین ظرفیت باتری، رنگ‌های شیائومی Mi 6 نیز دیده می‌شدند که تعداد کل این رنگ‌ها، یازده مورد بود!

image

با این حساب به نظر می‌رسد شیائومی پرچم‌دار جدید خود را در بیشتر رنگ‌های اضافی اشاره‌شده به‌صورت انحصاری تنها در کشور چین عرضه ‌کند و رنگ‌های معرفی‌شده قبلی را همچنان تنها در بازارهای جهانی عرضه کند.

بااین‌وجود کدام‌یک از رنگ‌های موجود در لیست مذکور بیشتر توجه شمارا به خود جلب کرده است؟ دوست دارید کدام گوشی غیر از گوشی‌های شرکت شیائومی را دریکی از این رنگ‌‌ها داشته باشید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)