خانهاخبار
احتمال معرفی زودهنگام ال جی G7 و V30

احتمال معرفی زودهنگام ال جی G7 و V30

V30 و G7 دو پرچم‌دار بعدی ال‌جی هستند که درباره زمان معرفی رسمی آن‌ها شایعه های زیادی می‌شنویم.
۱۳۹۶/۳/۲۷

از ماه فوریه شایعه‌هایی درباره V30، گوشی تازه ال‌جی، می‌شنیدیم. هنوز هیچ تصویر زنده یا رندر‌شده‌ای از این گوشی لو نرفته اما چندی پیش شاهد کانسپت اولیه ال‌جی برای این گوشی بودیم.

شایعه شده بود که گوشی ال‌جی V30 پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و صفحه‌نمایش خمیده خواهد داشت و به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد کمی زودتر از زمانی که انتظارش را داشتیم، این گوشی را معرفی کند. البته هنوز تاریخ دقیق معرفی گوشی V30 مشخص نشده ولی حدس می‌زنیم که این رویداد در خلال تابستان امسال اتفاق بیفتد. ال‌جی سال گذشته گوشی V20 را در ماه سپتامبر (ابتدای پاییز) معرفی کرده بود.

image

علاوه بر V30، ممکن است ال‌جی گوشی G7 را هم زودتر و در ژانویه 2018 معرفی کند. پیش‌ازاین حدس می‌زدیم که G7 احتمالا در خلال رویداد MWC در ماه فوریه سال آینده معرفی شود و حالا فکر می‌کنیم که معرفی این گوشی در ماه ژانویه و در رویداد CES اتفاق بیفتد. تا آن زمان فرصت زیادی باقی‌مانده و احتمالا شایعه‌های بیشتری در مورد معرفی این دو گوشی خواهیم شنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۳/۲۹
با همه چیش موافقم غیر از اون صفحه املتی که گفتی

رضا

۱۳۹۶/۳/۲۸
فقط همون مشکل داشت،اونم یک سری ساختش،جی5و6 و سری وی هیچ مشکلی جز باطری گزارش نشده داداش

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۲۷
LG خودشو کشت برا اسنپدراگون835
من فکر میکردم حسادت نزد ایرانیان است و بس
تو نگو کره ای ها هم #حسود مسود اند

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۳/۲۷
امیدوارم قیمت بالایی نداشته باشه و خاطره بد G3 در باطری و… تکرار نشه و همونطور که مدتی قبل در خبرها گفته شده بود پرچمدار بعدی ال جی G7 از بهینه ترین صفحه نمایش AMOLED? بهرمند باشه و اینطور نشه مانند امسال 2017 در حالی که رقبای G6از snapdragon 835 بهرمند هستن
☇❄?
اما G6 از snapdragon 821 استفاده کرده
☇??
و امیدوارم G7 از جانشین snapdragon 835 در سال2018 با نام احتمالی 845در کنار یک RAM 8گیگابایتی بهرمند باشه و حتی اگه این چیپ ست پردازنده در راه 7نانومتری باشه و بسیار خنک و بهینه باز مانند G6 برای محکم کاری به شکل پیشرفته تر از لوله خنک کننده استفاده کنه ?☇❄?طبیعی هست کهG7 برای عقب نماندن در برابر رقباش در 2018 باید از دوربینی دوگانه و بسیار دقیق و سریع و قدرتمند استفاده کنه ???
در آخر تمام تلفن همراه های در راه معرفی و عرضه در سال 2018 که G7 هم جزو اونها هست
اگه باطری با ظرفیت و ماندگاری بالا نداشته باشند واقعا بی ارزش هستند
??

رضوان

۱۳۹۶/۳/۲۷
کاش درکنار ظاهر و کمیت گوش هاش به کیفیت سخت افزار داخل گوشی هم اهمیت میداد.
G4 که خودم داشتم و سرآغاز بوت لوپ پرچمدارای ال جی شد.