خانهاخبار
گوشی Mi 5 Pro منفجر شد؛ شیائومی مسئولیت آن‌را برعهده نمی‌گیرد!

گوشی Mi 5 Pro منفجر شد؛ شیائومی مسئولیت آن‌را برعهده نمی‌گیرد!

سال گذشته سامسونگ با مشکلات انفجار باتری گلکسی نوت 7 دست و پنجه نرم‌ می‌کرد و حالا یک گزارش جدید نشان می‎دهد که نوبت به شیائومی رسیده است تا کاربران را نسبت به ایمنی محصولات خود نگران نماید. براساس اطلاعات موجود، باتری شیائومی می 5 پرو منفجر شده است و برخلاف سامسونگ، شرکت شیائومی مسئولیت آن‌را برعهده نمی‎گیرد!
۱۳۹۶/۳/۲۵

براساس ایمیل یکی از کاربران وب‌سایت Gizmochina، باتری شیائومی Mi 5 Pro (می 5 پرو نسخه‌ای از می 5 است که مختص بازار چین ساخته شده) به طور ناگهانی منفجر شده است و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به دستگاه آسیب وارد نموده؛ هم‌چنین، سه انگشت صاحب این گوشی نیز دچار سوختگی شده است. آن‎طور که توسط صاحب این گوشی اعلام شده است، وی با شرکت شیائومی برای گزارش مشکل مذکور تماس گرفته و به دنبال آن بوده است تا این سازنده چینی، ترتیبی برای ارائه یک مدل جایگزین اتخاذ نماید.

image

با این‏‌حال، شرکت شیائومی برخلاف انتظار، هرگونه مسئولیت را از خود سلب نموده و ادعا می‌کند که محصولات این شرکت پیش از عرضه به بازار، بررسی می‎شود. هم‏چنین، از آنجایی‎که این مدل از فروشگاه رسمی شرکت شیائومی خریداری نشده، مورد تایید نیست و حتی امکان دارد که مدل آسیب دیده یا ادعای کاربر، جعلی باشد!

صاحب این گوشی اعلام نموده است که دستگاه متورم شده و پس از آن، آتش گرفته است. به همین جهت، برای اینکه از اتفاق بدتری جلوگیری شود؛  وی گوشی را به بیرون پرتاب کرده است. متاسفانه، با بررسی دقیق‌تر در وب‌سایت شیائومی متوجه خواهید شد که دستگاه آسیب دیده، اصل بوده است.

image

به همین جهت، به‎نظر می‌رسد که شرکت شیائومی دچار یک دردسر شده است؛ به خصوص زمانی‌که این مشکل برای چندین نمونه دیگر از محصولات این سازنده چینی، تکرار شود. در آن صورت، کار شیائومی برای فروش محصولات خود به کاربران در بازار چین به شدت سخت خواهد شد! در صورت واکنش رسمی شرکت شیائومی نسبت به این اتفاق، آن‎را در جی‌اس‎ام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

cadillac

۱۳۹۶/۳/۲۸
اگه میخواد بره تو خط گوشی های انفجاری یه چند ماهی بره شاگردی سامسونگ ............ .

saeed

۱۳۹۶/۳/۲۸
خوب اینم به جرگه منفجرشدگان پیوست .... #سامسونگ #اپل #شیائومی

Reza

۱۳۹۶/۳/۲۷
قبلا هم بود
#آیفون#گردن نگرفتم انفجار و باتری های ایراد دار

Arash

۱۳۹۶/۳/۲۷
تو که اینطوری طرف شیاومی میگیری...طرف گوشیهای ایرانی هم بگیر...
ولی واقعا حیف پول بدی شیاومی...همه خو خواننده نمیشن...همه خو ریس جمهور یا دوبلر...یا هرچی)
این همینطوری اومده گوشی سره هم کرده اونم با کپی بدنش از سامسونگ...
باید بگم حرف اخرت جالب بود...موقعی که نوت 7 منفجر شذ فروشش بالاترم رفت...

italodance

۱۳۹۶/۳/۲۷
ولی تو سامهنگ بیشتره
فرق مدل بیشتره و کمتره