خانهاخبار
تصاویر زنده از گوشی Meizu Pro 7

تصاویر زنده از گوشی Meizu Pro 7

Meizu کمپانی چینی است که قصد دارد گوشی تازه ای به نام Meizu Pro 7 را با دو صفحه نمایش تولید کند. تصاویر متعددی تا به حال از این گوشی لو رفته است.
۱۳۹۶/۳/۲۵

گوشی Meizu Pro 7 هنوز رسما معرفی نشده اما تصاویر زیادی از آن در فضای وب منتشر می‌شود. چند روز پیش عکس رندر شده‌ای از این گوشی به رنگ قرمز منتشر شد که وجود دوربین اصلی را با لنز دوگانه تایید می‌کرد.

امروز هم تصاویر زنده این گوشی لو رفت که نمایی از پنل پشتی آن را با صفحه‌نمایش e-ink نشان می‌دهد. در این تصویر شاهد Meizu Pro 7 به رنگ مشکی هستیم که صفحه‌نمایش ثانویه آن فعال است و اطلاعاتی نظیر زمان، تاریخ، وضعیت آب‌وهوا و میانبرهایی به اپلیکیشن‌های مختلف را نشان می‌دهد. دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش افقی هم دقیقا بالای این صفحه‌نمایش کوچک دیده می‌شود.

image

پیش‌ازاین گوشی دیگری به نام یوتا فون با صفحه‌نمایش ثانویه در سال 2012 معرفی و عرضه‌شده بود و شاهد بودیم که جز آن، گوشی‌های دیگری هم به صفحه‌نمایش ثانویه یا Always –on مجهز شده بودند؛ اما Meizu Pro 7 اولین گوشی است که به صفحه‌نمایش ثانویه از نوع e-ink مجهز می‌شود. البته این صفحه‌نمایش بسیار کوچک است و احتمالا کاربران برای کارهایی مانند مرور وب یا خواندن کتاب، از آن استفاده نخواهند کرد.

گوشی Meizu Pro 7 صفحه‌نمایش اصلی 5.2 اینچی از نوع AMOLED با قابلیت لمس سه‌بعدی خواهد داشت و گفته می‌شود که به پردازنده مدیاتک Helio X30 و 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Farhad

۱۳۹۶/۳/۲۸
میزو گوشی های خوش ساخت و زیبایی هست من حدود 7ماهه خریدم واقعا راضی هستم. پرو7هم فکر میکنم یکی از گوشی های پر فروش این شرکت میشه.

نگارین

۱۳۹۶/۳/۲۶
منظور از "یا" اینه که یا آلویز آن داشتن یا صفحه نمایش دوم . به لینک منبع مراجعه کنید

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۶
تو کل روز شاید دو درصد شارژ مصرف کنه.گوشی ت این قابلیتو نداره اخه خخخخخ

هادی

۱۳۹۶/۳/۲۶
من الان یکساله از میزو استفاده میکنم. تنها ایرادش خدمات ضعیف تو ایران هست که باعث شده ازش زده بشم وگرنه کیفیت صفحه و دوربین و امکاناتش عالیه

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۳/۲۶
آفرین، مشخصات خوبی داره و از بهینه و مناسب ترین صفحه نمایش AMOLED? استفاده کرده ، خیلی خیلی کنجکاوم و دوست دارم چیپ ست بعدی و7نانومتری با CPU و سه خوشه ای 12هسته ای مدیاتک رو ببینم
??☇❄
امیدوارم در اون زمان دیگه ضعف همیشگی چیپ ست پردازنده های مدیاتک پردازنده گرافیکی رو نبینم