خانهاخبار
تماشا کنید: آیا HTC U11 در مقابل خط و خش، شعله و خم شدن دوام می‌آورد؟

تماشا کنید: آیا HTC U11 در مقابل خط و خش، شعله و خم شدن دوام می‌آورد؟

این بار اچ تی سی یو 11 آزمون خط و خش، شعله و خم شدن را از سر می‌گذراند، آزمونی که به نظر می‌رسد نتایج در خوری برای این گوشی به همراه ندارد.
۱۳۹۶/۳/۲۴
image

پرچمدار اچ تی سی نیز یکی از گوشی‌های قدرتمندی است که به تازگی وارد بازار شده است و همچون همه گوشی‌های پرچمدار و تازه وارد مورد آزمایش‌های زیادی قرار می‌گیرد تا میزان دوام و مقاومت آن بررسی شود. با توجه به اینکه صفحه نمایش گوشی با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود انتظار می‌رود خط و خش تاثیری روی نمایشگر نداشته باشد اما خب همه بخش‌ها پوشش گوریلا گلس ندارند. علاوه بر خط‌ و خش دوام گوشی در مقابل شعله کم آتش و خم شدن نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. برای اینکه ببینید آیا اچ تی سی یو 11 از این آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده یا شکست خورده، ویدئوی کامل آن را در ادامه مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (98 نظر)

ebi

۱۳۹۸/۹/۳
بله درسته خودم همیشه تست های این اقا رو میبینم ولی زورش به moto g5 نرسید به moto z2 هم نرسید از اونجای که پولمون به z2 نرسید g5 روخریدم و الان دو ساله دارمش خیلی هم ازش راضی هستم

cadillac

۱۳۹۶/۴/۲
تست خم کردن زمانی معتبرە کە با یک دستگاە پرس گیج دار انجام بشە تا معلوم بشە هر گوشی چند bar/psi تحمل فشارو دارە .
.
تست فشاری کە این آقا با دستاش انجام میده فقط بدرد خودش میخوره ...

Oren

۱۳۹۶/۴/۱
برو بابا تو هم با اون تست بی مصرف که گرفتی همیشه HTC بهترین میمونه و هست

Max

۱۳۹۶/۴/۱
کیهان جان ضمن اینکه همه حرفات درسته ولی این تست خم شدن با اون زوری که این آقا میزنه یه تسته علکی و مسخره ایه شما هر زمان دیدی کاربران شکایتی مبنی بر خم شدنه گوشیشون کردن باید نگران بشی که امکان نداره این اتفاق برای برند با کیفیتی مثل اچ تی سی بیفته خیلی از گوشیهارو تو این تست خم کردن ولی از بین چند ملیون کاربره پرچمدارایی که خم شدن به دسته این جری حتی یک نفر هم شکایتی از گوشیاشون نکردن. اگه یادت باشه پارسال اچ تی سی تانکی مثل اچ تی سی 10 رو روونه بازار کرد و توی تستهای مقاومت واقعا از تمامیه برندها مقاومته بیشتری نشون داد و سربلند از میدون خارج شد. حالا تو همون سال سامسونگ جزوه بی کیفیت ترینها بود توی ساخت ولی با شیشه ای کردن گوشی و تبلیغات جنسش رو فروخت خوبم فروخت. میخوام بگم مردم دنبال زیبایی هستن وگرنه هیچوقت شیشه رو به فلز ترجیه نمیدادن تو سالهایی که گذشت، اچ تی سی هم تو همین راسته قدم گذاشته و باز هم برای کاربراش بهترین و خاصترین متریال رو در نظر گرفته تا بفهمن جنس لوکس یعنی چی. اخبار رو اگه دنبال کنی فروش سرسام آوری هم داشته و همش با کسری مواجه میشه پس نگرانه این تستها نباش مردم چشم دارن جنسو میبینن میفهمن چی دارن میخرن همینجا سامسونگ s8 رو کناره u11 گذاشت آدم حالش از سامسونگ به هم میخورد نه که سامسونگ بد باشه چون یو 11 متریالش فرق داره و خاص تره و زیباییش به چشم میاد و s8 زشت دیده میشه. مطمئن باش از امسال به بعد امپراتوری از آنه اچ تی سیه?

keyhan

۱۳۹۶/۳/۳۰
خواهشا جواب منو بدین. چرا جوری عمل میکنید که طرفدار خیلی از برندا ایتجا احساس غربت کنن و فکر کنن این سایت یک منبع درامدی و تجاریه تا یک پایگاه اطلاع رسانی. مردم که همشون عذر می خوام نادان نیستن. عملکرد شما طرز حرف زدن شما و مقایسه هاتون و حتی انتخاباتون از گذاشتن مطالب فقط به یک سمت و سو میره که اونم بزرگنمایی و تبلیغ گوشی های سامسونگ هست. به خدا ما هم گوشی های سامسونگو دوس داریم برخی ویژگی های عالی دارن ولی شما کاری کردین که متنفر شیم. عالی بودن بعضی از ویژگی های گوشی های این برند به معنی بهترین بودن آنها نیست. خود شما هم میدونید سامسونگ هزینه ای که صرف تبلیغات گسترده و سراسری برای گوشی هاش میکنه اگه تو زمینه نو آوری پیشرفت و کیفیت گوشی هاش هزینه میکرد بی شک با این همه هزینه هنگفت میتونست هر سال بهترینارو تحویل کاربرا بده. شما بگین ایا واقعا این کارو میتونه بکنه یا چون علمو تکنولوژیشو نداره ترجیح میده چند تا ویژگی رو خوب کنه باقی رو سر هم کنه بعد با همون چند تا ویژگی تبلیغات کنه؟ خواهشا مارو روشن کنید. جواب گله ای که تو کامنت قبلی از شما داشتم رو بدین و بگین چرا هدف سایتتون شده فقط سامسونگ؟