خانهاخبار
موجودی HTC U11 در آمریکا به اتمام رسید

موجودی HTC U11 در آمریکا به اتمام رسید

در حالی که اچ‌تی‌سی چند سال است با مشکل کمبود محبوبیت گوشی‌هایش رو به رو است، موجودی جدیدترین پرچم‌دارش در آمریکا به اتمام رسیده و این می‌تواند نشان‌دهنده استقبال مردم از این گوشی باشد.
۱۳۹۶/۳/۲۴

این روزها اگر کسی قصد خرید گوشی هوشمند داشته باشد و البته نخواهد سراغ محصولات اپل برود، باید گوشی‌های اندرویدی را تجربه کند و از این بین اکثر افراد سراغ برندهای مشهورتر اندرویدی مانند سامسونگ می‌روند. با این حال شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با معرفی HTC U11 نشان داد که می‌تواند دوباره به میدان رقابت باز گردد و حریفان را از میدان به در کند. این گوشی که تازگی برای فروش در آمریکا عرضه شده، موجودی‌اش به طور کامل به فروش رسیده است.

image

اچ‌تی‌سی یو 11 در آمریکا از طریق وب‌سایت آمریکایی شرکت اچ‌تی‌سی و آمازون به فروش می‌رسد و زمان انتظار برای دریافت آن بین 2 تا 4 هفته عنوان شده است. اتمام موجودی این گوشی می‌تواند نتیجه دو مورد باشد: یا اچ‌تی‌سی میزان درخواست برای گوشی جدیدش را دست کم گرفته بوده و تعداد دستگاه‌های تولیدی‌اش پایین بوده است و یا اینکه مشتریان واقعا جذب این گوشی شده و معتقدند که این محصول چیزی برای عرضه دارد. البته نسخه لاک شده این گوشی از طریق اپراتور Sprint همچنان عرضه می‌شود.

U11 پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی است که کمتر از یک ماه پیش معرفی شد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 یا 6 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 و برخورداری از 4 میکروفون با امکان ضبط صدای سه بعدی اشاره کرد. البته اچ‌تی‌سی در این گوشی نیز ترجیح داده جک 3.5 میلی‌متری صدا را حذف کند و جای آن را درگاه USB Type-C گرفته است.

به نظر شما U11 توانسته نظر خریداران را جلب کند؟ نظر شما را چطور؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۰
کادیلاک حرفات خیلی خنده داره فکر کنم نمیدونی سود یعنی چی
مثلا تو یه چیزی درست میکنی که دویست تومن پولشه خب واسه اینکه به نفعت بشه باید بکشی روش 100 تومن میکشی روش میشه 300 یعنی تو 100 تومن سود کردی وحالا میگی اپل سودش زیاده و این یعنی اپل محصولاشو چند برابر قیمت اصلیش میفروشه و سامسونگ هم باسودی منصفانه که سودش میشه 5 میلیارد دلار و اپل 50 میلیارد دلار

علی.ج

۱۳۹۶/۳/۲۹
واااای یادش بخیر sensation xl ...chacha
اون موقع سامسونگ دنبال تکنولوژی لباسشویی کم لرزش بود ???

keyhan

۱۳۹۶/۳/۲۸
حالا always on سامهنگ اگه بود میگفتن حتما. نمایش ساعت اونم با مصرف باتری. بنازم نواوری که شما بهش دل خوش کردین

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۷
با کیفتی که ما از هنگی u11 دیدیم در آخر سال به عنوان بدترین گوشی سال انتخاب میشه شک نکن.صد رحمت به گوشی های پلاستیکی :دی

شهریار

۱۳۹۶/۳/۲۶
دوست عزیزی ک مقاله رو نوشتی اچ تی سی کم نمیاره گوشی نگرانش نباش شما