خانهاخبار
نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 روانه بازار شدند

نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 روانه بازار شدند

نوکیا به وعده خود عمل کرد و از چند روز دیگر پیش‌فروش گوشی‌های جدیدش را آغاز خواهد کرد. فروش این گوشی‌ها ابتدا از بازار هند آغاز می‌شود.
۱۳۹۶/۳/۲۳

نوکیا وعده داده بود که گوشی‌های جدیدش در سه ماهه دوم سال 2017 روانه بازار خواهند شد و اکنون این اتفاق افتاد و گوشی‌های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 راهی بازار هند شدند. البته می‌دانیم که نوکیا 6 اولین بار در چین معرفی و روانه بازار شد.

گوشی‌های نوکیا همیشه در هند با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و حتی ویندوز فون‌های این شرکت هم فروش خوبی در هند داشته است و حالا چند سالی است که کاربران در انتظار گوشی‌های اندرویدی نوکیا هستند؛ انتظاری که سرانجام به پایان رسید.

image

HMD Global در کنفرانس رسانه‌ای در دهلی نو، گوشی‌های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 را در این کشور عرضه کرد. نوکیا 3 اولین گوشی این شرکت است که در هند به فروش خواهد رسید و پس از آن نوبت به نوکیا 5 و نوکیا 6 می‌رسد. این گوشی‌ها در هند به ترتیب با قیمت 9499 روپیه (حدود 148 دلار)، با قیمت 12899 روپیه (حدود 200 دلار) و با قیمت 14999 روپیه (حدود 233 دلار) خواهد بود.

اچ ام دی گلوبال شناخت خوبی از بازار هند دارد و می‌داند برند نوکیا طرفداران زیادی در این کشور دارد. گوشی‌های نوکیا در هند به روش‌های مختلفی در دسترس قرار می‌گیرند؛ نوکیا 3 و نوکیا 5 تنها از طریق فروشگاه‌های فیزیکی و نوکیا 6 از طریق آمازون هند به فروش می‌رسد. پیش فروش نوکیا 3 از 16 ژوئن آغاز می‌شود اما پیش فروش نوکیا 5 از 7 جولای آغاز می‌شود. نوکیا 6 از 14 جولای از طریق آمازون به فروش می‌رسد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

aaass

۱۳۹۶/۳/۲۵
نخرین جی ال ایکس بخرین ////

adib

۱۳۹۶/۳/۲۵
اگر کسی الان بخره بعدا نمیتونه از شرایط گارانتی استفاده کنه ؟

امیر

۱۳۹۶/۳/۲۴
با کلی سرو صدا دوباره برگشته به میدان بعد دوستمون میگه از میدان به در شده ... ماذا فاذا ؟ با اجازت سال دیگه همین موقع میفهمی چطور جایگاهش رو پس خواهد گرفت سال دیگه هم نه تا چند ماه دیگه .. نوکیا فقط گوشی تولید نمیکنه .. پیشرفته ترین تجهیزات مخابراتی هم تولید میکنه

m.fani

۱۳۹۶/۳/۲۳
سلام
تاریخی دقیقی برای ورود این گوشی‌ها به بازار اعلام نشده اما به محض وارد شدن به بازار اطلاع رسانی می‌کنیم.

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۳/۲۳
ایران کی میان؟
من از آذر منتظرم نوکیا بیاد و بخرم