خانهاخبار
معرفی نسل جدید Notebook Air شیائومی با حسگر اثر انگشت

معرفی نسل جدید Notebook Air شیائومی با حسگر اثر انگشت

شیائومی روز گذشته نسل جدید لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک ایر خود را با سخت‌افزارهای ارتقا یافته و اضافه شدن حسگر اثر انگشت معرفی کرد.
۱۳۹۶/۳/۲۳

شیائومی سال گذشته برای اولین بار از لپ‌تاپ Notebook Air رونمایی کرد؛ لپ‌تاپی که نه تنها از نظر اسم بلکه از نظر ظاهری نیز شباهت‌های زیادی به Macbook Air اپل دارد.

درحالی که از چند روز قبل شایعه معرفی نسل جدید Notebook Air شیائومی به گوشی می‌رسید، این شرکت امروز مدل جدید نت‌بوک ایر خود را با اسکنر اثر انگشت به دنیا معرفی کرد.

image

Notebook Air 13 جدید شیائومی نمونه‌ای ارتقا یافته از نسل قبل این لپ‌تاپ است که با دو پردازنده Core i7 و Core i5 در بازار عرضه می‎شود. هر دو این لپ‌تاپ‌ها 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 دارند و در تو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی قابل خریداری است.

قدرت گرافیکی نوت‌بوک‌های جدید شیائومی با به کار گیری از GeForce MX150 انویدیا بیشتر از نسل قبل شده است ضمن اینکه همکاری AKG در ساخت اسپیکرهای دستگاه کیفیت عالی صدا را تضمین می‌کند.

قیمت مدل 128 گیگابایتی این نوت‌بوک با پردازنده Core i5 حدود 740 دلار و قیمت مدل 256 گیگابایتی با پردازنده Core i7 حدود 810 دلار است که هم اکنون پیش فروش آن در چین آغاز شده است ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه در سایر بازارها مشخص نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)