خانهاخبار
احتمال عرضه اندروید 7 برای Galaxy J7 سامسونگ

احتمال عرضه اندروید 7 برای Galaxy J7 سامسونگ

به تازگی سند جدیدی در رابطه با نسل اول گلکسی جی 7 سامسونگ منتشر شده است که نشان از استفاده این گوشی قدیمی از سیستم عامل اندروید 7 می‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۲۰

در میان فهرست گوشی‌هایی منتخب سامسونگ برای دریافت اندروید 7 هیچگاه نام Galaxy J7 (2015) دیده نشد؛ اما به نظر می‌رسد محبوبیت این گوشی میان کاربران آنقدر زیاد است که سامسونگ را متقاعد کرده آپدیت اندروید 7 را برای این گوشی 2 ساله نیز منتشر کند.

در تاییدیه Wifi جدیدی که به تازگی برای SM-J701M منتشر شده، سیستم عامل اندروید 7 برای این گوشی درج شده است. همانطور که می‌دانید SM-J701M شماره مدل نسل اول Galaxy J7 است که سال 2015 به بازار عرضه شد ولی مشخص نیست به چه دلیل بار دیگر برای این گوشی تاییدیه وای‌فای صادر شده است.

اگرچه این سند استفاده گلکسی جی 7 از اندروید 7 را تایید می‌کند، نباید مطئمن باشیم سامسونگ آن را به صورت رسمی و گسترده برای عموم کاربران منتشر کند. تنها کاری که فعلا می‌توان انجام داد صبر کردن است تا شاید اطلاعات بیشتری از این مورد به دست بیاید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

امیرقربانی

۱۴۰۱/۱۲/۱۴
چراهرچیزی روکه سرچ میکنیم بالانمیاد

شیما

۱۳۹۹/۱۱/۲۴
الان من جی ۷ دارم امروز گفت بروز رسانی کن بروزرسانی کردم ولی اندروید ش هنوز ۶.۱هست میخوام ارتقاش بدم به ۷ باید چیکار کنم. لطفا راهنمایی م کنید?

Pxg

۱۳۹۸/۵/۲۶
سلام تو رو خدا جواب بدید
گوشی من j72016 هست مدل J700F هنوز روی آندورید 6 مونده، دیگه هیچوقت به روز رسانی براش نمیاد؟؟

علی

۱۳۹۷/۹/۲۳
گوشی خوبیه اصلا ایراد نداره من خودم الان ۳سال دارم استفاده میکنم فقط اندورید 6.01میباشد اگه ارتقا پیدا کنه خوبه نکنه هم من یکی دست از سر این گوشی بر نمیدارم یعنی تا آخر نگش میدارم

ابراهیم

۱۳۹۷/۹/۱۷
اگه امکان داره اندوریت 8 بزارین