خانهاخبار
گلکسی نوت 8 با امکانات جدید و صفحه نمایشی جذاب خودنمایی می‌کند

گلکسی نوت 8 با امکانات جدید و صفحه نمایشی جذاب خودنمایی می‌کند

سامسونگ به عنوان هیولای کره‌ای در تولید گوشی‌های اندرویدی پیشگام است. حال با تولید فبلت جدید گلکسی نوت 8 دوباره رقیبی همچون ال‌جی به عرصه رقابت فراخوانده است.
۱۳۹۶/۳/۲۰

انتشار دو نمونه از طرح‌‌های اولیه گلکسی نوت 8 در روزهای گذشته، نشان ‌داد که این فبلت لبه‌هایی به مراتب باریک‌تر از دو پرچمدار جدید سامسونگ (Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus) دارد. یکی از این طرح‌ها، تنظیمات دوگانه دوربین را به نمایش گذاشته که سنسورها و فلش LED دوگانه (که همه به صورت افقی قرار دارند) در قاب پشتی به تصویر کشیده است. همچنین طرح لو رفته از پرچمدار اندرویدی جدید سامسونگ بیانگر همکاری با شرکت اتریشی AKG (شرکت تولید کننده هدست) است، که وظیفه تولید جک 3.5 میلیمتری صدا را در این فبلت به عهده دارد.

image

تمایل همکاری سامسونگ با AKG چندان غیرمنتظره نبود، چراکه این شرکت کره‌ای از این طریق راه را برای  شروع  همکاری با شرکت هارمان (پشتیبان شرکت AKG) هموار می‌سازد. هارمان از شرکت‌های مشهور در تولید لوازم صوتی در جهان به شمار می‌رود.

image

این غول تکنولوژی کره‌ای، با سرمایه‎گذاری 8 میلیارد دلاری در زمینه همکاری با شرکت هارمان، تاکنون بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ تجارت بین المللی خود را رقم زده است. با این وجود، احتمال می‌رود هدست‌های AKG جایگاه خود را در بسته‌های گلکسی نوت 8 از دست بدهد. صرف نظر از باندل هدست، به نظر می‌رسد گلکسی نوت 8 از ویژگی‌های سخت افزاری سری گلکسی اس 8 بهره‌مند باشد، از این دسته می‌توان به پردازنده اسنپدراگون کوالکام 835 ( برای کشورهای آمریکا و چین) و پردازنده اگزینوس 8895 (برای سایر کشورهای جهان)، اشاره کرد. شایعه‌ها از حافظه رم 6 گیگابایتی این دستگاه خبر می‌دهد و اکثر پیشگامان صنعت تکنولوژی، بر این باورند که صفحه نمایش فبلت رده بالای جدید سامسونگ همچون سری گلکسی اس 8، در نوع خود بی‌نظیر و جالب توجه است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، این فبلت از صفحه نمایش 6.3 اینچی با خمیدگی 2.5D در لبه‌ها، با وضوح تصویرQHD+ و از نسبت عجیب و غریب  18.5:9  برخوردار است. سامسونگ ضمن تائید این موارد، زمان عرضه این محصول را نیمه دوم سال 2017 اعلام کرده و مشخصا هنوز برای شفاف سازی در مورد صفحه نمایش زمان زیادی را در اختیار دارد. در هر حال علاقه مندان به تکنولوژی امیدوارند که گکسی نوت 8 در ماه سپتامبر وارد بازار شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

M.M

۱۳۹۶/۳/۲۷
یک وقت نیای سمت گوشی های نوت هااا
همین شماها هستین ک این گوشی معرکه رو خز میکنید
بدرد تو همون گوشی های چینی میخوره

pcyma

۱۳۹۶/۳/۲۲
من از نوت ۲ تا الان فقط نوت دستم‌گرفتم و الان نوت۴ دارم....بهترین گوشی ها سری نوت هستن....خواهر لنده هم یه اپل داره اما ببخشید فقط ازش برای زنگ خوری استفاده میکنه و بقیه کارهاشو با تبلت سامسونگش انجام میده...از نظر من گوشی که نوته همه خواسته های صاحبشو براورده کنه به درد نمیخوره..من با نوت۴ ام تمام کارهامو انجام‌میدم و یه بار هم سمت لب تاب نرفتم و حتی یک بار هم هنگ نکرده...اما اپل چی...میتونی همه کار هایی که با لب تاب انجام‌میدی رو باهاش انجام بدی...قطعا خیر...

مهرداد

۱۳۹۶/۳/۲۱
با عوض کردن رنگ قاب گوشی و بالابردن نسخه رابط کاربری و ادعای طراحی کاملا متفاوت (مدیونی اگه فکر کنی منظورم اپله) پردازنده ی جدید دروغ بود یا افزایش کیفیت صفحه نمایش و کاهش حاشیه دور صفحه گول زدن مشتری بود یا استفاده از هنفری جدید یا پایه تبدیل dex یا دستیار سوتی جدید؟ خوب میشی به امید خدا !!!

مهرداد

۱۳۹۶/۳/۲۱
صفحه نمایش اپل و سونی هم که بیشتر شبیه ظرف غذای رستوران های فرانسوی میمونه که یه سینی 60 در 20 سانتی میذاره جلوت بعد توش کلا 5 در 10 سانت ازش با غذا پر شده، هرکی گوشی های دیگه به خصوص اپل و سونی رو میبینه میگه عجب گوشی باحالی! از جلو که میبینی انگار بهت فحش میدن! بیشتر از 1 سانت هاشیه بالا و پایین، باز مرام اپل رو که یه کم هاشیه ی کمتری داره، سونی که انگار نون بربری گرفتی دستت انقدر درازه و بدقواره!!!!!!! البته شاید اینا از نظر این دوستمون خوبن و مزیت حساب میشن و سامسسونگ چیپه!

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۱
بهتره بگی ایندفعه میخواد چی تولید کنه که از اس۸ بهتر باشه چون فعلا اس۸ بهترین گوشی سال هست با اختلاف زیاد.برو یه فکری به حال و روز شرکت داغون هنگ تی سی بکن که هیچکی اسباب بازی هاشو نمیخره