خانهاخبار
ارمغان گوگل کروم 59 برای کاربران اندروید

ارمغان گوگل کروم 59 برای کاربران اندروید

گوگل با ارائه خدمات سودمند اینترنتی، و شبکه اطلاع رسانی بسیار گسترده، در پیشرفت تکنولوژی، علم و فرهنگ نقش مهمی را ایفا می‌نماید. این شرکت با طرح ایده‌های نوین، سعی دارد سهم بیشتری از دنیای تکنولوژی را تصاحب نماید.
۱۳۹۶/۳/۱۸

به تازگی جدیدترین نسخه مرورگر گوگل کروم برای کاربران ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد اما به نظر می‌رسد کاربران اندروید از آپدیت اولیه کروم، سهمی نداشتند.

روز گذشته گوگل اظهار داشت که به زودی نسخه کروم 59  را برای اندروید منتشر می‌کند. برخلاف اینکه تصور می‌شود تغییرات مهمی در آپدیت جدید رخ دهد اما باید گفت که نسخه جدید کروم، به پیشرفت بی‌نظیری در زیرساخت دست یافته است.

image

گوگل در ماه آوریل به جزئیات آپدیت مرورگر کروم پرداخت. این موضوع در ذهن کاربران افزایش سرعت بارگذاری 10 تا 20 درصدی صفحه‌های وب را تداعی کرد که البته گوگل، نه تنها در این زمینه موفق عمل کرده بلکه برخی مشکلات پایداری این مرورگر را نیز برطرف کرده است.

 گوگل مدعی است که با کمک آخرین نسخه موتور برنامه نویسی جاوا اسکریپت، موفق شده علاوه بر افزایش سرعت کروم در بارگذاری صفحه‌های وب، حجم اشغال شده حافظه رم را نیز کاهش دهد. جالب‎تر اینکه کروم 59 از تصویرهای متحرک با فرمت PNG نیز به صورت همه جانبه پشتیبانی می‌کند.

از شواهد چنین برمی‌آید که کروم 59 به تازگی منتشر شده است اما توسعه دهندگان اظهار دارند که نسخه جدید کروم، طی هفته آینده در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار می‎گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

roham77

۱۳۹۶/۳/۲۶
ای کاش مشکل judy رو حل میکردن!