خانهاخبار
ساعت هوشمند Leap Ware ایسر مجوز FCC دریافت کرد

ساعت هوشمند Leap Ware ایسر مجوز FCC دریافت کرد

ساعت Leap Ware چند ماه پیش معرفی شد. با دریافت مجوز FCC انتظار می رود این ساعت به زودی عرضه شود.
۱۳۹۶/۳/۱۸

ساعت هوشمند تازه ایسر به نام Leap Ware با شماره مدل L05 مجوز FCC دریافت کرد. به نظر می‌رسد با توجه به دریافت این مجوز، به عرضه این ساعت هوشمند در آمریکا نزدیک‌ترمی‌شویم. Leap Ware در ماه آوریل رسما معرفی شد. در زمان معرفی گفته شد که این ساعت تا ماه ژوئن در آمریکا عرضه خواهد شد. احتمالا این ساعت با دریافت مجوز FCC به‌زودی و طبق گزارش قبلی عرضه می‌شود.

تمرکز عمده این ساعت هوشمند روی ارزیابی و پایش سلامت بوده و با دیگر ساعت‌های هوشمند کمی متفاوت است. می‌توان ادعا کرد که این محصول یک دستبند سلامتی است که درون کالبد ساعت هوشمند تعبیه‌شده. شایان‌ذکر است که مشخصات پایش سلامتی این محصول تاحدودی بهتر از دیگر دستبند‌های سلامت طراحی‌شده و انتظار می‌رود بازخوردهای مثبتی از کاربران دریافت کند. Leap Wareبه ارزیابی شاخص‌های مختلف سلامت مانند اندازه ضربان قلب، قوای جسمانی، سطح استرس و علایم حیاتی می‌پردازد. این ساعت همچنین می‌تواند احتمال قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر UV را هم تشخیص دهد. Leap Ware در یک مورد اساسی دیگر هم با ساعت‌های هوشمند موجود در بازار متفاوت است. سیستم‌عامل ساعت Leap Ware اندروید ور نیست. این ساعت سیستم‌عامل اختصاصی خودش را دارد. البته این موضوع در برقراری ارتباط با گوشی مشکلی به وجود نمی‌آورد و Leap Ware به گوشی شما بدون مشکل متصل می‌شود. بسیاری از قابلیت‌های گوشی را می‌توانید روی این ساعت هوشمند کنترل کنید. یکی از این قابلیت‌ها امکان کنترل دوربین گوشی روی این ساعت است.

صفحه‌نمایش دایره‌ای این ساعت 1.6 اینچی است و به پردازنده مدیاتک MT2523 مجهز شده. البته قابلیت‌های پیشرفته آن با پردازنده بیوسنسینگ مدیاتک MT2511 پردازش می‌شود. این پردازنده منحصرا برای دستگاه‌های پایش سلامت و فیتنس ساخته‌ شده است. این ساعت گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب IPX7 هم دریافت کرده. محافظ صفحه‌نمایش آن گوریلا گلس +SR است و بند آن قابلیت شخصی‌سازی و تعویض رنگ دارد. ایسر قبلا اعلام کرده بود که قیمت این ساعت هوشمند در آمریکا حدودا 139 دلار خواهد بود.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)