خانهاخبار
معرفی دستبند Honor Band 3 هوآوی در 22 خرداد

معرفی دستبند Honor Band 3 هوآوی در 22 خرداد

مدت زیادی از معرفی Honor Bans A2 نمی‌گذرد اما هوآوی قصد دارد دستبند بعدی‌اش را به نام Honor Band 3 معرفی کند. تصویر دعوت‌نامه این رویداد شب گذشته منتشر شد.
۱۳۹۶/۳/۱۷

هوآوی قصد دارد یک دستبند هوشمند دیگر به نام Honor Band 3 عرضه کند. این کمپانی دعوت‌نامه‌ای برای رسانه‌ها ارسال کرده و خبرنگاران را برای حضور در رویداد معرفی این محصول دعوت کرده است. از قرار معلوم این رویداد روز 12 ژوئیه (دوشنبه 22 خرداد برگزار می‌شود.

از تصویر این دعوت‌نامه می‌توان برخی از مشخصات Honor Band 3 را حدس زد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید عدد 3 نکته برجسته این تصویر است. چند قطره آب بالای این عدد دیده می‌شود که احتمالا نشان‌دهنده ضدآب بودن آن است. حدس می‌زنیم Honor Band 3 هم مانند مدل قبلی (Honor Band A2) گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب IP67 دارد. این دستبند تازه نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و محصول پیشرفته‌تری است؛ به همین خاطر شاید نسبت به Honor Band A2 مقاومت بهتری در برابر آب داشته باشد.

همچنین انتظار می‌رود که دستبند Honor Band 3 از مدل A2 حدود 30 دلار گران‌تر باشد. احتمالا Band 3 به گوشی‌های هوشمند (اندروید و iOS) متصل می‌شود و نوتیفیکیشن‌ها را روی صفحه‌نمایش OLED نشان می‌دهد. احتمال دارد حسگر کنترل ضربان قلب هم در این مچ‌بند تعبیه‌ شده باشد. باید منتظر اخبار یا شایعه‌های بعدی درباره این محصول تازه بمانیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)