خانهاخبار
امکانات جالب و کاربردی Photos در High Sierra

امکانات جالب و کاربردی Photos در High Sierra

اپ استور، اپلیکیشن های زیادی را به منظور ویرایش عکس در اختیار کاربران قرار داده است که البته نصب آن‌ها اغلب هزینه‌‌ای را به کاربران تحمیل می‌کند. اما اپلیکیشن Photos به صورت پیش‌فرض در macOS High Sierra وجود دارد. در ادامه، جی اس ام به شرح این اپلیکیشن می‌پردازد.
۱۳۹۶/۳/۱۸

همانطور که می‌دانید نسخه جدید macOS، برای کامپیوترهای خانگی و نوت‌بوک‌ها به تازگی معرفی شده و رسما High Sierra نام گرفته است. اپلیکیشن Photos از جمله اپلیکیشن‌های ویرایشگر عکس و تصویر است که در این نسخه از macOS،  با ویژگی‌های جالبی همراه شده است. از جمله اینکه با بهره‌گیری از قابلیت تشخیص چهره، چهره‌های آشنا و نام‌گذاری شده را از طریق اپ iCloud، با همه دستگاه‌های الکترونیکی کاربر، سینک می‌کند.

image

به مدد شبکه‌های پیشرفته اینترنتی و آموزش‌های کامپیوتری موجود، نرم‌افزارهای تشخیص چهره، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. Photos در آپدیت جدید تغییراتی را به همراه داشته از جمله در هنگام اجرا ، نواری در گوشه آن به صورت مداوم ظاهر می‌شود که با یک‌بار کلیک، ویژگی‌های معمول برنامه،  قابل مشاهده است. همچنین ظاهری جدید برای ایمپورت‌ها در نظر گرفته شده و آن‌ها را بر اساس ترتیب زمانی، به نمایش می‌گذارد.

ابزار فیلتر،  قابلیت دسته بندی را در اختیار کاربر می‌گذارد تا بر اساس سلیقه، فرمت فایل و غیره، عکس‌ها را دسته بندی نماید. در این نسخه، ابزار ویرایش جدیدی همچون ابزار تنظیم دقیق رنگ بر اساس توناژ و کنتراست و چندین ابزار ویرایش دیگر، نیز به چشم می‌خورد.  با استفاده از این اپلیکیشن، content area را نیز می‌توان بر اساس رنگ انتخاب نمود.

کارایی این اپ با وجود اپلیکیشن‌هایی همچون pixelmator دوچندان می‎شود. بدین صورت که پس از ویرایش عکس و ذخیره تغییرات در اپ پیکسل‌میتور، برنامه فوتوز تصویر تغییر یافته را در مجموعه تصویرهای خود به صورت خودکار ذخیره می‌کند. ویژگی‌ مهم دیگر اینکه، فوتوز، از دستور پرینت و چاپ پشتیبانی نموده و به کاربر امکان می‌دهد تا عکس‌ها را چاپ نماید و یا حتی در قالب تصویر وب‌سایت منتشر کند.

هنوز در مور د اینکه آیا این نسخه از اپلیکیشن به macOS High Siera نیاز دارد یا خیر و همچنین زمان انتشار نسخه به روز شده این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)