خانهاخبار
فروش هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی از 1 میلیون دستگاه گذشت

فروش هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی از 1 میلیون دستگاه گذشت

سونی یکی از غول‌های تکنولوژی است که همه ما ان را به خاطر عرضه پلی استیشن می‌شناسیم. حالا این شرکت تلاش می‌کند واقعیت مجازی را با این بازی‌های نرم‌افزاری تلفیق کند. سونی در رتبه دوم فروش هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن قرار گرفته است.
۱۳۹۶/۳/۱۷

سونی هدست واقعیت مجازی مخصوص پلی‌استیشن را در سال 2016 معرفی و عرضه کرد. این کمپانی ژاپنی تا امروز توانسته 1 میلیون دستگاه از این هدست را به فروش برساند. سونی با این تعداد هدست فروخته‌ شده در جایگاه دوم فروش و بعد از سامسونگ قرار می‌گیرد. سامسونگ با فروش 5 میلیون هدست Gear VR رکورددار است. کمپانی تایوانی HTC با رقم 420,000 در رتبه سوم و Oculus Rift هم با فروش243,000عدد در جایگاه چهارم قرار دارد.

سونی معتقد است که این رقم فروش هدست‌ها برای این کمپانی در مرحله حساسی قرار گرفته است چراکه حدودا 60 میلیون کاربر در حال حاضر پلی‌استیشن 4 دارند وتعداد زیادی از آن‌هامی‌توانند خریداران بعدی این هدست باشند. شان لیدن، مدیرعامل شرکت سرگرمی سونی در آمریکا گفت که در کریسمس گذشته با کمبود هدست‌های واقعیت مجازی مواجه شده و مجبور شدند به خاطر مشکلات تامین کالا هیچ پروموشنی برگزار نکنند. لیدن تعهد داد که تا آخر امسال قطعا به تعداد کافی هدست واقعیت مجازی برای پاسخ به نیاز مشتریانشان عرضه خواهند کرد و دیگر با مشکل اتمام موجودی مواجه نمی‌شوند.

image

خریداران این هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن تا امروز حدودا 5.25 میلیون بازی واقعیت مجازی خریداری کرده‌اند. طبق ادعای کمپانی سونی میانگین استفاده کاربران این هدست برای بازی‌هاحدودا 25 دقیقه است. سونی این هدست‌ها را برای کنسول‌های بازی عرضه کرده و حالا سونی پیکچرز قصد دارد سریال معروف برکینگ بد را هم به واقعیت مجازی پلی‌استیشن بیاورد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)