خانهاخبار
نوکیا خبر از برگزاری یک رویداد در 13 ژوئیه می‌دهد

نوکیا خبر از برگزاری یک رویداد در 13 ژوئیه می‌دهد

نوکیا یک دعوتنامه بدون جزییات برای تاریخ 13 ژوئیه در دهلی نو منتشر کرده است. هنوز نمی‌دانیم قرار است در این رویداد چه اتفاقی بیفتد اما حدس و گمان‌هایی در این رابطه وجود دارد.
۱۳۹۶/۳/۱۵

HMD Global، شرکتی که گوشی‌های نوکیا را تولید می‌کند، اعلام کرد که قرار است رویدادی در تاریخ 13 ژوئیه در هند برگزار کند. این دعوت‌نامه به تمام رسانه‌های هند رسیده است اما متاسفانه جزییاتی در آن دیده نمی‌شود. احتمالا تا چند روز آینده شاهد یک دعوت‌نامه رسمی‌تر خواهیم بود و امیدواریم جزییات بیشتری در آن ببینیم.

با در نظر گرفتن این دعوت‌نامه تازه و شایعه‌هایی که اخیرا درباره گوشی‌های نوکیا 3، 5 و 6 شنیده بودیم، حدس می‌زنیم که این رویداد به همین گوشی‌ها مربوط می‌شود. امیدواریم در روز معرفی رسمی این گوشی‌های تازه اخبار معتبری هم در مورد روز نهایی عرضه و قیمت آن‌ها از HMD بشنویم.

image

کمپانی HMD Global پیش‌ازاین اعلام کرده بود که اولین گوشی‌های هوشمندش را تا آخر ماه ژوئیه رسما در سرتاسر جهان عرضه می‌کند. با توجه به این موضوع احتمالا این تاریخ برای عرضه گوشی‌های نوکیا 6، 5 و 3 در هند هم صدق می‌کند.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جاوید

۱۳۹۶/۳/۱۵
باسلام خدمت دستندرکاران سایت جی اس ام و خانم نگارین خیامی ببخشید اگه لطف کنید این ماه های عرضه و فروش محصولات رو در هر زمینه اگه به شمسی بنویسیدیا هردو رو با هم، میلادی هم شمسی برا ما ایرانی جماعت خیلی بهتر و مفهوم تره.
یه روز ژوئن میشه بعدا ژوئیه میشه آخرشم متوجه نمیشیم که چی میشه!
موفق باشید

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۱۵
نوکیا را دوست دیگه ندارم
نو که اومد به بازار ... نوکیا میشه دلازار

italodance

۱۳۹۶/۳/۱۵
هه هه هه
نوکیا هم دلش خوشه بگزاریم خوش هم باشه وقتی که کسی نخریدش خودش سکوت میکنه و اعلام مجدد شکست میکنه.
جدا روش زیاده اگه عرضه داشت به ترتیب سیمبیان میمو و ویندوز فون رو از دست نمیداد.
بجای این بی تنوعیش بیاد دوباره کمپانی های پیشینش نظیرهبگیرهنظیره همین میمو رو بخره تا شاید جون بگیره