خانهاخبار
اپلیکیشن جدید ادوبی برای iOS منتشر شد؛ تبدیل عکس‌ها به PDF با Adobe Scan

اپلیکیشن جدید ادوبی برای iOS منتشر شد؛ تبدیل عکس‌ها به PDF با Adobe Scan

کمپانی نام‌آشنای Adobe به‌تازگی اپلیکیشن بسیاری کاربردی Adobe Scan را برای تلفن‌های همراه هوشمند منتشر کرده است. با استفاده از این نرم‌افزار جادویی می‌توان عکس‌ها و نوشته‌های چاپ‌شده را به متون قابل‌ویرایش تبدیل کرد. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۳/۱۳

نرم‌افزار رایگان کمپانی ادوبی با نام Adobe Scan تلفن همراه شما را به یک اسکنر قابل‌حمل تبدیل می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن تمام اسناد، رسیدها، انواع یادداشت‌ها و تصاویر خود را اسکن کنید. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از تکنولوژی OCR تمام کاراکترهای موجود در تصاویر را تشخیص داده و آن‌ها را به متون قابل‌ویرایش (PDF) در گوشی شما تبدیل می‌کند.

image

یکی از برجسته ترین ویژگی‌های Adobe Scan تبدیل تصاویر شما به فایل‌های PDF است. بدین صورت می‌توانید از نوشته‌های روی کاغذ عکس گرفته و این تصاویر را با جادوی ادوبی اسکن به متون قابل‌ویرایش و فایل‌های PDF تبدیل کنید. شیوه‌ی کار اپلیکیشن Adobe Scan بدین صورت است که ابتدا نرم‌افزار از طریق دوربین گوشی، فایل‌های موردنظر را بررسی و اسکن می‌کند. در مرحله بعد قابلیت OCR (تشخیص نوری کاراکترها) فعال‌شده و تمام کلمات و کاراکترهای موجود در عکس شناسایی می‌شوند. اکنون ادوبی اسکن تمام دقت خود را به کار گرفته و به مرتب کردن متن می‌پردازد. نرم‌افزار ادوبی اسکن تمام حاشیه‌ها و رنگ متون موجود در تصویر را شناسایی کرده و تمام این جزئیات را در متنی قابل‌ویرایش به شما تحویل می‌دهد. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های Adobe Scan را بررسی می‌کنیم.

تبدیل گوشی به یک اسکنر قدرتمند و قابل‌حمل

همان‌طور که گفته شد، نرم‌افزار ادوبی اسکن تلفن همراه شما را به یکی از حرفه‌ای ترین اسکنرهای موجود در بازار تبدیل خواهد کرد! با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تمام یادداشت‌ها، رسیدها، صفحات روزنامه و کارت‌های تجاری را اسکن کرده و متون آن‌ها را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید با بهره‌گیری Adobe Scan چند صفحه را به‌صورت هم‌زمان و تنها با یک لمس اسکن کرده و به متن قابل‌ویرایش تبدیل کنید.

استفاده مجدد از تصاویر اسکن شده

ادوبی اسکن به لطف قابلیت تشخیص نوری کاراکتر (OCR) می‌تواند امکان استفاده مجدد از محتواهای اسکن شده را فراهم کند. بدین‌صورت می‌توانید یک فایل PDF را بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کرده و از آن در نرم‌افزار Adobe Acrobat Reader استفاده کنید.

امکان جستجو بین متون و اشتراک‌گذاری آن‌ها

نرم‌افزار Adobe Scan امکانات بسیار زیادی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی می‌توانید اسناد و مدارک حقوقی و متن‌های بسیار طولانی را اسکن کرده و بخش‌های مهم آن‌ها را نشانه‌گذاری کنید. افزودن یادداشت، جستجو بین متن‌های اسکن شده و اشتراک‌گذاری آن‌ها بین دوستان جز دیگر قابلیت‌های کاربردی ادوبی اسکن است. همچنین می‌توانید با ذخیره کردن اسناد و فایل‌های خود در برنامه Adobe Document Cloud در مواقع نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی به بهترین سرویس‌های ویرایش فایل

نرم‌افزار Adobe Scan می‌تواند شما را به یکی از حرفه‌ای‌ترین سرویس‌های ویرایش فایل در دنیا به نام Microsoft Office متصل کند. کافی است تا از مدارک خود عکس گرفته و متون موجود در آن‌ها را با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار ویرایش متن جهان به فایل‌های PDF تبدیل کنید.

لازم به ذکر است که نرم‌افزار هوشمند و بسیار کاربردی Adobe Scan در دو نسخه iOS و Android منتشرشده که در ادامه می‌توانید به دریافت و نصب این اپلیکیشن بپردازید.

دانلود

image
 
image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

معین

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
چطور برنامه را راه اندازی کنیم؟