خانهاخبار
انتشار رندرهای واضح از اوپو R11 و شباهت آن به آیفون 7 پلاس

انتشار رندرهای واضح از اوپو R11 و شباهت آن به آیفون 7 پلاس

انتظار می‌رود کمپانی چینی اوپو در تاریخ 20 مرداد ماه از آخرین گوشی هوشمند خود رونمایی کند اما اکنون به لطف رندرهای واضحی که از R11 منتشر شده، می‌توانیم به جزئیات آن پی ببریم.
۱۳۹۶/۳/۱۲

به تازگی رندرهای واضحی از اوپو R11 در 4 رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و رز گلد منتشر شده است که خبر از شباهت بسیار زیاد آن با آیفون 7 پلاس می‌دهند. علت این شباهت، رنگ‌های بدنه، دوربین دوگانه، محل قرارگیری خطوط آنتن و کلید هوم و دوربین جلو است. به جرات می‌توان گفت که اگر لوگوی اوپو در پشت بدنه این محصول وجود نداشت، تشخیص آن از آیفون 7 پلاس امر دشواری بود.

اگر این تصاویر برای شما کافی نیستند، یک ویدئو 10 ثانیه‌ای هم از آن منتشر شده که اوپو R11 را در رنگ نقره‌ای نمایش می‌دهد. اگر از استفاده اوپو از زبان طراحی اپل صرف نظر کنیم، R11 بسیار زیبا جلوه می‌کند.

image

این محصول در دو نسخه معمولی و پلاس عرضه خواهد شد. نسخه معمولی آن نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی دارد که با پردازنده اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی، اسکنر اثرانگشت و باتری 3000 میلی آمپری همراه خواهد شد. R11 پلاس هم مشخصات مشابهی دارد با این تفاوت که نمایشگر آن 6 اینچی و حافظه رم آن 6 گیگابایت است. باتری نسخه پلاس نیز بزرگ‌تر بوده و 4000 میلی آمپر ظرفیت دارد. رابط کاربری هر دو محصول Funtouch ColorOS 3.1 است.

image

این مشخصات خوب راضی کننده است اما به نظر می‌رسد که اوپو، R11 را برای بازار میان رده‌ها در نظر گرفته است چراکه پرچم‌داران فعلی بازار، به صورت استاندارد از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره می‌برند. اطلاعی از قیمت و زمان عرضه این محصول در دست نیست اما به زودی و با معرفی آن، مشخص خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)