خانهاخبار
معرفی برترین بازی‌های جنگی برای گوشی‌های هوشمند در سال 2017

معرفی برترین بازی‌های جنگی برای گوشی‌های هوشمند در سال 2017

در این مقاله به معرفی برترین اپلیکیشن‌های بازی جنگی برای گوشی‌های هوشمند در سال 2017 برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۳/۲۵

Brothers in Arms 3

از Brothers in Arms 3 به‌عنوان بهترین بازی جنگی و اکشن نام‌برده می‌شود. داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم به وقوع می‌پیوندد؛ شما هدایت گروهی از نظامیان را بر عهده خواهید داشت که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی در این مبارزات تاریخی دارند. آتش جنگ شدت گرفته و کشورهای متحدان و متفقین به جان یکدیگر افتاده‌اند تا قدرت جهانی را از آن خود کنند. وظیفه شما هم درنتیجه این درگیری از اهمیت بالایی برخوردار بوده، به‌طوری که دشمنان سعی دارند تا گروهتان را منهدم کنند تا به اهدافشان نزدیک‌تر شوند. در بازی Brothers in Arms 3 به‌تنهایی، عملیات و مأموریت‌های موجود را به انجام نمی‌رسانید، بلکه باید با یازده برادر دیگر همراه شوید و در طول تمامی نبردها، حواستان به سلامتی آنان نیز باشد.

image
 

از سلاح‌ها و تجهیزات نابودگر و البته کلاسیکی برای از میان برداشتن سربازان دشمن می‌توانید بهره ببرید؛ اما برای اینکه در این جنگ‌های پرهیجان بتوانید مأموریت‌هایتان را با موفقیت پشت سر بگذارید، نباید گلوله‌های محدودی که در Brothers in Arms 3 در اختیار دارید، به‌سادگی هدر دهید. سعی کنید از تعداد فشنگ‌هایی که موجود دارید، نهایت استفاده را ببرید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. علاوه بر مأموریت‌های اصلی، مراحلی هم به‌صورت فرعی ساخته‌شده و کاربر می‌تواند در صورت تمایل وارد آنان شود و از نابودسازی نیروهای مدافع لذت ببرد. بر روی گرافیک این عنوان در سطح بسیار بالایی کارشده و شرکت سازنده بازی یعنی «گیم لافت» تلاش کرده تا یکی از برترین عناوین شوتر را تا به این لحظه عرضه نماید. به همین خاطر نیز حجم بازی Brothers in Arms 3 نسبتاً بالا بوده ولی حتماً پس از تجربه بازی کردن با این اپلیکیشن ارزش گیم پلی عالی و روان به همراه کیفیت حیرت‌انگیز را دارد.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 50 میلیون بار تنها از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه بسیار عالی 4.5 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 
image

 

World at War WW2 Strategy MMO

این بازی یک بازی استراتژیک است که توسط استودیو بازی‌سازی Erepublik Labs منتشرشده است که صحنه نبردهای جنگ جهانی دوم را به رخ می‌کشد. شما باید در بزرگ‌ترین جنگ جهان که تابه‌حال دیده‌شده به یک ژنرال تبدیل شوید! ارتش عظیم تانک‌ها و هواپیماها را آموزش دهید، به جنگ با هزاران نفر از بازیکنان واقعی بروید، ائتلاف‌های بزرگ تشکیل دهید و مرکز استراتژیک عملیات خود را توسعه دهید. به بزرگ‌ترین بازی آنلاین چند نفره انبوه استراتژی جنگ جهانی دوم در جهان ملحق شوید!

در این بازی باید به آموزش سربازان، ساخت تانک‌ها و تجهیزات نظامی هوایی بپردازید و لشکری عظیم تشکیل داده و به جنگ با هزاران بازیکن واقعی در سرتاسر جهان و از اتحادهای متفاوت بپردازید. مقر استراتژیک خود را توسعه دهید و قدرت خود را بیشتر کنید. World at War: WW2 Strategy MMO یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های استراتژیک MMO در جهان است. در این بازی باید به ساخت انواع ابزارآلات جنگی پرداخته و با دشمنان خود از اتحادهای بزرگ به مبارزه بپردازید تا به قدرت خود بیفزایید.

از ویژگی‌های جالب این بازی جنگ‌افزارهایی است که بر اساس مستندات حقیقی و طبق آنچه واقعاً بوده‌اند طراحی‌شده‌اند. مقر و مرکز فرماندهی خود را توسعه دهید و به تحقیق برای پیشرفت فنّاوری و امکانات جنگ‌افزارهای خود بپردازید تا ارتش خود را قدرتمندتر کنید.

image

به گشت‌وگذار در نقشه و سرزمین بپردازید تا بتوانید منابع بیشتر جمع‌آوری کرده و یا ارتش‌های شورشی را نابود کنید. از نیروهای بی‌رحم استفاده کنید تا دشمنان خود را شکست دهید. همچنین می‌توانید با دستیابی به تسلیحات اتمی به قسمتی از تاریخ تبدیل‌شده و قدرت شگفت‌انگیزی برای خود به دست آورید. از دوستان و هم اتحادان خود کمک بگیرید و به پیشروی در اتحادهای دیگر بپردازید و با شکست آن‌ها پیروز جنگ بزرگ شوید. همچنین می‌توانید برای مذاکره در مورد استراتژی‌های موردنیاز برای پیروزی در جنگ‌های بزرگ، باهم پیمانان خود به گفتگو از طریق چت این بازی بپردازید.

برای تهیه هزینه جنگ‌ها در زمان‌های مناسب به جنگ بپردازید و یا برای به دست آوردن زمان به صلح بپردازید. در این بازی می‌توانید به رقابت با نیروهای دشمن و یا حتی نیروهای متحد بپردازید.

همچنین شخصیت‌های ژنرال این بازی از شخصیت‌های واقعی تاریخی برگرفته شده‌اند. در این بازی مأموریت‌های مرحله‌ای نیز وجود دارد که می‌توانید با پیروزی در این مراحل به جوایز آن دست یابید.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 5 میلیون بار تنها از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه 4.3 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 
image

 

Frontline Commando D-Day

این بازی یک بازی اکشن و هیجان‌انگیز از استودیوی معروف و نام‌آشنای بازی‌سازی Glu است. بازی فوق در جنگ جهانی دوم صورت می‌گیرد و تجربه‌ی بهترین بازی تفنگی سوم شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می‌آورد. کیفیت و گرافیک بازی قطعاً شمارا حیرت‌زده خواهد کرد و شمارا غرق خود می‌سازد. در این بازی نقش فرماندهی نیروهای حمله‌کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم بر عهده‌ی شماست و 145 مأموریت را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه‌ی پیشروی در خاک خود را ندهید. گیم پلی بی‌نظیر این بازی قطعاً شمارا ساعت‌ها سرگرم خود خواهد کرد.

image

در طول جنگ جهانی دوم، جبهه متحدان در مکان‌های تاریخی مختلفی جنگیده‌اند ولی این دفعه شما در ساحل‌های نرماندی با دشمنان مبارزه خواهید کرد. با نابود کردن موقعیت‌های استراتژیکی نازی‌ها هدف خود را بر روی نیروهای دشمن قفل کنید و فرانسه را از اشغال نیروهای دشمن آزاد کنید. این بازی در زمان جنگ جهانی دوم تجربه مبارزه در سواحل مشهور نرماندی و پیشرفت در محیط‌های منحصربه‌فرد آن را به شما می‌دهد تا با تصرف سنگر به سنگر پناهگاه نازی‌ها در میدان جنگ پیشروی کنید. با کشتن موج عظیمی از نازی‌ها و از کار انداختن تانک‌ها و تجهیزات دفاعی دشمن، نیروهای نازی را وادار به عقب‌نشینی کنید. در مبارزه با نیروهای دشمن تفنگ، تک‌تیرانداز، ACK-ACK، نارنجک، بازوکا، کیت پزشکی و … در اختیار خواهید داشت.

مراحل بازی بسیار زیاد و جذاب هستند و شما هدایت یک سرباز آمریکایی در دید سوم شخص را بر عهده دارید. باید با کنترلر هایی که روی صفحه نمایش شما قرار دارد از این سنگر به آن سنگر بروید، نشانه بگیرید، شلیک کنید و دشمن را از پا دربیاوردید. در ضمن تعویض خشاب را فراموش نکنید!

روند مراحل بازی جذاب است و لوکیشن های زیادی در آن وجود دارد اما مأموریت‌های بازی همگی دارای یک دستور است: «دشمن را بکش و پیروز شو«

در بازی آیتم‌هایی وجود دارند که با خرید آن‌ها می‌توانید بازی را دوچندان جذاب‌تر کنید. شما می‌توانید به خرید سلاح‌های جدید بپردازید و برای خود جعبه کمک‌های اولیه بگیرید اما هزینه این‌ها از کجا می‌آید؟ باید گفت در انتهای هر مرحله مقداری سکه به شما داده خواهد شد تا بتوانید امکانات بیشتری برای خود دست‌وپا کنید.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 50 میلیون بار تنها از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه بسیار عالی 4.5 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 
image

 

Army Men Strike

‏بازی اندروید Army Men Strike یک بازی اکشن در فضایی فانتزی است. در این بازی اندرویدی با سربازهای اسباب‌بازی، ماشین‌های RC و روبات‌های اسباب‌بازی یک ارتش قدرتمند بسازید و با دشمنان خود در دنیای کودکی وارد مبارزه شوید و رؤیاهای کودکی را به واقعیت تبدیل کنید.

در بازی اندروید Army Men Strike با جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های مختلف آن‌ها را فرماندهی کنید و قهرمانان مختلف کودکی را استخدام کنید و دنیای کودکی خود را بسازید. در اتاق‌های مختلف با ماشین‌های RC مسابقه دهید و در باغچه به دنبال گنج بگردید. با دوستانتان سپاه بسازید و با دانشمندان دیوانه مسابقه دهید. در میدان نبرد با دشمنان از استراتژی استفاده کنید و مردان ارتش خود را به‌سوی قهرمانی هدایت کنید. گرافیک این بازی اندرویدی باکیفیت بی‌نظیر HD ارائه‌شده است و بازی در فضایی فانتزی با کاراکترهای اسباب‌بازی یک بازی جذاب اکشن فانتزی را ارائه داده است.

image

گرافیک HD و فانتزی، کاراکترهای مختلف بازی، ساخت ارتش با ماشین‌های RC و روبات‌های اسباب‌بازی و مسابقه با ماشین‌های RC در اتاق‌های مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی است.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 5 میلیون بار از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه عالی 4.4 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 

 

US Army Commando Survival

بازی سرگرم‌کننده دیگر در سبک بازی‌های اکشن از استودیوی Nation Games 3D است که از محبوب‌ترین بازی‌ها در این سبک به شمار می‌رود. در این بازی شما در نقش سربازان ارتش آمریکا قرار می‌گیرید که می‌بایست انواع مأموریت‌های مختلف نظیر بقا، پاک‌سازی مناطق، دوره‌های حمله و غیره را پشت سر بگذارید! همان‌طور که از اسم بازی مشخص است در این بازی آموزش‌های لازم برای تبدیل‌شدن به نیروی ارتش آمریکا به شما داده می‌شود که این آموزش خود شامل انواع کارهای جسمانی است! انواع کارهای مختلف نظیر شنا، مبارزه با حیوانات، دویدن، شکستن موانع، شلیک با سلاح‌های مختلف و کشتن دشمنان و … بر عهده شماست و شما باید بااراده بالای خود آن‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید تا به‌عنوان یکی از بهترین سربازهای ارتش ایالت متحده آمریکا انتخاب شوید! اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن هستید که علی‌رغم طراحی خوب دارای حجمی کمتر از 50 مگابایت باشد بدون شک US Army Survival Training با ساخت خوبش نظر شمارا جلب خواهد نمود!

image

در بازی US Army Commando Survival در مأموریت‌ها و شرایط مختلف با دشمنان روبرو خواهید شد که باید گروگان‌ها را نجات دهید و با استفاده از سلاح‌های مختلف و پیشرفته دشمنان را نابود کنید. از تله‌های دشمنان فرار کنید و به‌عنوان تک‌تیرانداز حرفه‌ای به دشمنان رحمی نشان ندهید. در مأموریت‌های مختلف از امنیت کشور دفاع کنید، تروریست‌ها را نابود کنید، جلوی حمل غیرقانونی سلاح‌ها را بگیرید و مهارت‌های تیراندازی خود را به دشمنان نشان دهید.

گرافیک این بازی باکیفیت بی‌نظیری ارائه‌شده است و وجود کاراکترهای متنوع از دشمنان در لوکیشنها مختلف تجربه‌ی بازی اکشن و جنگی و تیراندازی بی‌نظیر را به کاربران ارائه می‌دهد.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 1 میلیون بار از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه قابل قبول 4.1 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 

 

War Machines Tank Shooter Game

بی‌اغراق این بازی یکی از بهترین بازی‌های تانک چند نفره است که تابه‌حال ساخته‌شده است. تانک و تفنگ خود را انتخاب کنید و در این مبارزه زمان واقعی سریع با دوستان خود رقابت کنید.

در این بازی که یک بازی اکشن از استودیوی بازی‌سازی Fun Games For Free است؛ شما باید تانک و تفنگ خود را انتخاب کنید و دوستان خود را در مبارزات پی‌درپی به چالش بکشید و با آن‌ها به نبرد بپردازید. از کشور خود در برابر دشمنان دفاع کنید و در برابر مردم چین، ایالات‌متحده، روسیه، ژاپن و غیره مبارزه کنید. شما باید تانک خود از بین طیف گسترده‌ای از تانک‌ها با توجه به استراتژی خود انتخاب کنید و در دو حالت مختلف مبتنی بر گروه و یا درگیری‌های آزاد برای همه به مبارزه بپردازید. برای دیدبانی سریع قلمرو دشمن و تغییر نبرد گروه خود از یک تانک سبک استفاده کنید و برای مبارزه با دشمن از قوی‌ترین و سنگین‌ترین تانک‌های خود استفاده کنید تا پیروز شوید. همچنین شما می‌توانید تانک‌های جدیدی را آنلاک کنید و یا تانک‌های خود را سفارشی‌سازی کنید.

سفارشی‌سازی تانک خود با عکس‌برگردان‌ها و الگوها- وجود دو حالت مبارزه مختلف مثل مبتنی بر گروه و یا درگیری‌های آزاد برای همه - کاوش در میدان‌های جنگ مختلف - مبارزه و تیراندازی به دشمنان خود در میدان جنگ‌های مختلف جنگ جهانی دوم؛ از مهم‌ترین خصوصیات این بازی پرطرفدار به شمار می‌روند.

image

در این بازی شما تنها ۳ دقیقه فرصت دارید تا هر تعداد از تانک‌ها را که می‌خواهید نابود کنید. شما هم‌چنین می‌توانید گروه خود را تشکیل دهید و با سایر بازیکنان از سایر کشور‌ها به رقابت بپردازید.

در این بازی تانک‌های متفاوتی نیز وجود دارند. تانک‌های سبک برای حرکت سریع‌تر و حمل سلاح‌های سبک‌تر و تانک‌های سنگین برای حمل سلاح‌های سنگین و قوی‌تر. با از بین بردن دشمنان و کسب امتیاز نیز می‌توانید تانک خود را ارتقاء داده و یا تانک‌های جدید‌تری بخرید.

تنها با 46 مگابایت روی دستگاه هوشمند خود، طعم جنگ‌های عظیم تانک‌ها را بچشید. War Machines یک عنوان آنلاین بوده و توسعه‌دهنده سه حالت گیم پلی گوناگون برای عنوانش گذاشته تا بازیکن‌ها باسلیقه خود دست به انجام مبارزات بزنند.

اولین آن‌ها Free For All است. اینجا همان‌گونه که اسمش نشان می‌دهد، به یک منطقه باز می‌روید و هرکسی که بیشتر از بقیه تانک نابود کند پیروز می‌شود. دومین و سومین حالت گیم پلی Team Deathmatch و Conquest هستند. با Team Deathmatch بازیکن‌ها به دو گروه تقسیم‌شده و می‌جنگند. Conquest هم نقطه‌هایی از نقشه را مشخص می‌کند و نباید بگذارید دشمنان به آن‌ها برسند. خوشبختانه به‌واسطه تعداد مناسب مرحله‌ها و خرابه‌های گوناگونی که بین منطقه‌ها می‌بینید (برای کاورگیری یا حمله از پشت به بقیه) بازی تا روزها هیجانش را حفظ می‌نماید.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 10 میلیون بار تنها از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه بسیار عالی 4.6 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 
image

 

Army of Heroes

داستان بازی در مورد سرزمینی است که توسط دیکتاتوری زورگو و خشن به تصرف درآمده است و باعث آزار و اذیت مردم این سرزمین می‌شود. حالا این وظیفه شماست که با تشکیل یک ارتش قوی به مبارزه با این دیکتاتور بروید و سرزمین خود را نجات دهید. در بازی Army of Heroes، شما در ابتدا باید ارتش خود را در دل یک جنگل تشکیل دهید، نیروهای خود را تربیت کنید و به جنگ با دشمنان خود بفرستید. هرکدام از نیروهای شما قدرت خاصی دارند که می‌توانند به جنگ با دشمنان کمک ویژه‌ای کنند.
گرافیک بسیار عالی و صداگذاری هیجان‌انگیز، تسخیر مناطق حساس دشمن مثل فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های علمی، استفاده از وسایل نقلیه مانند قایق، بالگرد و کامیون، امکان تغییر دادن هدف در هر زمان در طول حمله، امکان مبارزه با دوستان خود در سراسر جهان و جمع‌آوری ارتش خود از قهرمانان و استفاده از آن‌ها در جنگ‌ها برای افزایش قدرت از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی پرطرفدار است.

image

پایگاه نظامی خود را بنا کنید و آن را با استفاده از انواع آیتم‌ها و تجهیزات گسترش دهید. همچنین قادرید که به تعلیم هزاران سرباز جنگ‌جو مشغول شوید تا از دستورات نظامی شما پیروی نموده و در جنگ‌های سخت و نفس‌گیر بازی، یارای مقابله با نیروهای خشن دشمن را داشته باشند. در نبردهای بی‌پایان بازی غوطه‌ور شوید تا قلمرو خود را گسترش داده و هر آنچه بر سر راهتان قرار دارد تسخیر کنید. باید توجه داشته باشید که بازی برای اجراشدن به اتصال پایدار اینترنت نیاز دارد.

بازی «ارتش قهرمانان» یک بازی جذاب، مهیج و سرگرم‌کننده است که توسط استودیو بازی‌سازی Plamee Tech ساخته‌وپرداخته شده است. این عنوان به سبب برخوردار از گرافیک جذاب و خیره‌کننده سه‌بعدی با جزئیات بسیار بالا و تنوع المانی شگفت‌انگیز و گیم پلی سراسر اکشن و نفس‌گیر؛ یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک و رزمی و جنگی در دستگاه‌های هوشمند به شمار می‌رود.

این بازی تا لحظه‌ی نگارش این مقاله، نزدیک به 5  میلیون بار از Google Play دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و توانسته است رتبه بسیار عالی 4.5 از 5 را در گوگل‌پلی از آن خود کند.

image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

benyamin

۱۳۹۸/۲/۲۴
سلام به خاطر این که کسافت ترامپ مارو تحریم کرده نمیاره

Safa

۱۳۹۷/۵/۲۹
آقا من رفتم هر بازی رو دانلود کنم میگه این بازی در کشور شما قابل دسترس نیست لطفا یکی کمک کنه من چیکار کنم؟

Mani

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
اقای italodance این محدودیت نیست شما مثل تینکه نمی دوتید محدودیت چیه البته 90 درصد طرفدارای اپل همینطورن فقط برای اینکه بگن من اپل دارم دست شون و هیچی ازش نمی دونن و وقتی یکی یه چیزی بهشون میگه جواب هذی خیلی جالبی میدن البته فقط کسایی که سر در نمیارن محدودیت یعنی شما دستت به بازی نرسه نه که تو گوگل پلی نباشه ولی بتونی از اینتذنت و یک بازار دیگه استفاده کنی محدودیت اما خیلی جالبه تو اندرید این بازی هارو همون طور که گفتم از اینترنت و بازار های دیگه میشه دانلود کرد ولی چند تا از این بازی ها کلا مال اندرید بودن و لینک دانلود ای او اس نداشتن شما به این چی میگین وقتی به اون میگین محدودیت البته هر دو خوب هستن و من الان میت 10 دارم و تا فردا قراره ایفون ایکس بخرم و گوشی قبلیمم الجی بود و طرفدار برند یا سیستم عامل خاصی نیستم

مرتضی

۱۳۹۶/۳/۳۱
بازی bia3 خیلی جذابه ولی تنها بدیش اینه که سخته بعدش نسخه مود سالمی هم نداره

Axel981111

۱۳۹۶/۳/۲۷
نه خیر این محدودیت اندروید نیست.این تحریم برای ما هست و یه کمی بازار یابی ارایه برنامه های خاص برای مناطق مختلف جهان.گوگل پلی وقتی میبینه کسی تو این کشور پول نمیده بازی بخره و طرف به راحتی میره کپی رایت میکنه تحریمش میکنه