خانهاخبار
ویوو اسپانسر رسمی جام‌های جهانی 2018 و 2022

ویوو اسپانسر رسمی جام‌های جهانی 2018 و 2022

کمپانی ویوو برای ارتقا جایگاه خود در میان کاربران در سطح جهان دست به امضای قرارداد با فیفا زده است تا اسپانسر رسمی جام‌های جهانی 2018 روسیه و 2022 قطر باشد.
۱۳۹۶/۳/۱۱

کمپانی چینی ویوو می‌گوید که قراردا همکاری 6 ساله‌ای با فیفا به ثبت رسانده است و بنابر این قرار داد، اسپانسر رسمی تورنومنت‌های فوتبالی 6 سال آینده فیفا خواهد بود. این همکاری نخستین بار از جام کنفدراسیون‌ها 2017 در کشور روسیه آغاز می‌شود و با جام جهانی 2018 تابستان روسیه ادامه پیدا می‌کند. این همکاری در جام جهانی 2022 قطر و جام کنفدراسیون آن کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

در طی این همکاری لوگوی برند ویوو بر روی تابلوهای تبلیغاتی، بلیت‌ها، بروشورها و دیگر برنامه‌های مرتبط ثبت می‌شود. این کمپنی قول داده تا گوشی هوشمندی معرفی کند که تجربه خوبی را در اختیار طرفدارا فوتبال قرار می‌دهد.

image

یکی از بندهای این قرارداد این است که کارمندان فیفا در طول این مسابقات از گوشی‌های هوشمند ویوو استفاده کنند.

ویوو تبلیغات اینچنینی را ادامه می‌دهد تا بتواند جایگاه خود را در میان کاربران در سطح جهان ارتقا دهد. پس از به عهده گرفتن اسپانسری لیگ برتر کریکت هند و لیگ بسکتبال حرفه‌ای چین، سومین قرارداد بین المللی ویوو به شمار می‌رود. یکی دیگر از برنامه‌های ویوو دعوت از استفادن کری، بازیکن مشهور NBA برای گوشی Xplay 6 است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۳/۱۱
?????ایول این فوق العادس ، به نظرم من اوپو و ویوو با کیفیت ترین برند های جهانن ، واقعا محشره گوشیاشون ، من خودم اوپو ار9 اس دارم بی نظیره و گوشی بعدیم هم پرچمدار بعدی ویوو خواهد بود

kouroshbozorg

۱۳۹۶/۳/۱۱
آقای دلبخواه محترم، لطف کنید و اشتباه نوشتاری رو درست کنید.
اِستِفِن کِری (Stephen Curry) « د » و « ا » زیادی هست. این بازیکن ملقب به این نام هست. اِستِف کِری.
متشکرم.

حمید

۱۳۹۶/۳/۱۱
هه ویوو

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۱۱
فکر میکنم وقت آن رسیده که GLX هم برای عقد قرارداد پا پیش بذاره