خانهاخبار
تصاویر فاش شده جدید منتسب به Moto Z2، Moto Z2 Play و Moto E4

تصاویر فاش شده جدید منتسب به Moto Z2، Moto Z2 Play و Moto E4

زمان زیادی به معرفی گوشی‌های جدید موتورولا باقی نمانده اما در این بین عکس‌های جدیدی از سه گوشی جدید برند موتو منتشر شده است.
۱۳۹۶/۳/۱۰

در حالی که از Lenovo انتظار می‌رود تا عضو بعدی خانواده Moto Z را معرفی کند، شایعات کم کم جزییات این محصول را فاش می‌کنند. آخرین رندرهای منتشر شده از گوشی‌های Moto Z2، Moto Z2 Play و Moto E4، آن‌ها را از زوایای مختلف نمایش می‌دهد. در تصاویر فاش شده، هر سه گوشی به پشت خوابانده شده‌اند و جزییات دوربین و محل آن را نشان نمی‌دهند.

مطابق تصاویر، در گوشی Moto Z2، از فلاش LED دوگانه در جلو استفاده شده است. ماژول دوربین مانند گذشته به شکل دایره‌ای در پشت طراحی شده است که برای ویژگی MotoMods به کار می‌آید. در قسمت پایینی گوشی یک پورت USB-C قرار دارد. همچنین لنوو جک 3.5 میلیمتری را در Moto Z حذف کرده بود که نبود آن در این مدل نیز بدیهی است.

طراحی کلی Moto Z2 Play همانند Moto Z2 است و از یک اسکنر اثر انگشت بیضی شکل در پنل جلوییش استفاده می‌کند. همچنین از یک فلاش LED دوگانه در دوربین سلفی استفاده شده و در قسمت پایین گوشی، یک جک 3.5 میلیمتری خروجی صدا در کنار پورت USB-C قرار گرفته است.

اما مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین انتخاب بین این دستگاه‌ها، Moto E4 است. این مدل از یک پورت microUSB در پایین و از یک جک 3.5 میلیمتری خروجی صدا در بالا استفاده می‌کند. این تصاویر نشان می‌دهند که ماژول دایره‌ای شکل در این مدل نسبت به قاب گوشی برآمدگی ندارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)