خانهاخبار
مذاکرات مهم کوالکام و ال جی درباره G7

مذاکرات مهم کوالکام و ال جی درباره G7

کوالکام برای فروش پردازنده جدیدش با ال‌جی و سامسونگ در حال مذاکره است. ال جی احتمالا فرصت را از دست نمی‌دهد و پرچم‌دار سال آینده‌اش را به نسل جدید اسنپدراگون مجهز می‌کند.
۱۳۹۶/۳/۹

به نظر می‌رسد که شرکت کوالکام برای فروش پردازنده جدیدش اسنپ‌دراگون 845 با سازندگان تلفن‌های همراه در حال مذاکره است. این شرکت ابتدا با سامسونگ مذاکره کرد و حالا هم با ال‌جی برای این همکاری دوطرفه گفتگو می‌کند. متاسفانه ال‌جی فرصت استفاده از اسنپ‌دراگون 835 را از دست داد و مجبور شد آخرین پرچم‌دارش گوشی G6 را با پردازنده اسنپ‌دراگون نسل قبل (821) روانه بازار کند.

کارشناسان معتقدند که ال‌جی دیگر فرصت را از دست نمی‌دهد و پرچم‌دار بعدی‌اش LG G7 را که قرار است سال آینده معرفی شود، به اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌کند. شاید حدس می‌زدید که ممکن است این چیپست تازه در گوشی بعدی ال‌جی یعنی V30 به کار رود اما تراشه S835 قبلا برای این گوشی تایید شده است. قضیه استفاده از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 در G7 به قدرت پردازش و بهبود در عملکرد ربط ندارد بلکه به تکنولوژی واقعیت مجازی برمی‌گردد.

یکی از مقامات ال‌جی گفته است که در گوشی G7 شاهد ترکیبی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهید بود. برای این منظور قدرت پردازش داده‌ها باید خیلی بیشتر باشد. به همین دلیل ال‌جی ناگزیر است از تراشه‌ای مانند نسل جدید اسنپ‌دراگون بهره گیرد.

ظاهرا ال‌جی قصد دارد به‌صورت حرفه‌‌ای تکنولوژی واقعیت مجازی را وارد گوشی‌هایش کند. همان‌طور که می‌دانید گوشی ال‌جی V30 قبل از G7 معرفی و عرضه می‌شود و طبق اطلاعات منتشرشده از Daydream پشتیبانی می‌کند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۰
آقای ذولفقارستان مگه مثل سامهنگه که هنوز نیومده بترکه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۹
LG این بار دست پیش رو گرفته که پس نیوفته

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۹
LG تاتی تاتی داره راه میوفته