خانهاخبار
باگ Siri اجازه خاموش کردن اینترنت گوشی شما را به دیگران می‌دهد

باگ Siri اجازه خاموش کردن اینترنت گوشی شما را به دیگران می‌دهد

به تازگی باگی در دستیار صوتی اپل پیدا شده است که به افراد غریبه اجازه می‌دهد بدون داشتن پسورد اینترنت گوشی شما را خاموس و روشن کنند.
۱۳۹۶/۳/۷

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit باگی را در Siri یافته است که به کاربران اجازه می‌دهد، بدون وارد کردن پسورد گوشی، از لاک اسکرین به تنظیمات اینترنت دسترسی پیدا کنند و آن را تغییر دهند.

در حال حاضر استفاده‌ای که از این باگ می‌توان کرد خاموش و روشن کردن اینترنت گوشی است ولی هنوز مشخص نیست از این باگ چه سوء استفاده‌های دیگری می‌توان کرد.

image

اگر در iOS 9 تا iOS 10.3.3 از سیری بخواهید تا Cellular Data را غیرفعال کند دستیار صوتی اپل از شما می‌خواهد ابتدا قفل گوشی را باز کنید که کار درستی است؛ اما اگر از سیری در مورد تنظیمات Cellular Data یا وضعیت آن بپرسید دکمه روشن و خاموش کردن اینترنت نمایش داده می‎شود که هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

پیش‌بینی می‏شود اپل در نسخه بعدی آی‌او‌اس این مشکل را حل کنید اما از آنجا که این باگ خطری برای اطلاعات شخصی کاربران ندارد نباید خیلی نگرانش بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

جواد

۱۳۹۶/۳/۸
ماشالا
فقط این نظریه ای که دادین
یه ذره گیر داره
اول باید اون آدمه خیر خواه رو پیدا کنید .
بهش زبان شیرین انگلیسی آموزش بدین.
بعد براش بیست جلسه کلاس آموزشی بذارید توضیح بدین آیفون و آی او اس و سیری چیه
بعد براش از این باگ یا به قول شما قابلیت بگید که یاد بگیره . یا بهش این مطلب جی اس ام رو نشون بدین.
بعد ایشون به کمک شما اینترنت رو روشن میکنه.
در مرحله آخر شما میاین خونه و با find my iphone گوشیتون رو پیدا میکنید و دوباره میرید پیش اون آدمه خیر خواه و تحویلش میگیرید
آفرین شما موفق شدین
ایکاش همه فن های آیفون مث شما بودن :|

علی

۱۳۹۶/۳/۸
عزیزان این اصلا باگ نیست و یکی از ویژگی های سیری می باشد. شما فرض کن گوشی شما گم شده و دست یه آدم خیرخواه افتاده ولی وقتی شما دیتا گوشیت غیر فعاله چجور باید با Find my Iphone پیداش کنی؟ خب طرف اینجور دیتا رو روشن میکنه بدون دسترسی به اطلاعاتتون و شما به گوشی می رسی.

داود

۱۳۹۶/۳/۷
يعني از ممنوعيت تو فرودگاه مهمتره?

Pouya

۱۳۹۶/۳/۷
@sina
هنگروید دیگه گذشت اون قدیم بود که گوصی های اندرویدی هنگ میکرد از زما اس ۶ دیگه اندرویدم هنگ نمیکنه حتما پرچمدارای هواوی چون پردازنده ها خیلی قوی شدن اندرویدم بهینه سازی سده رابط کاربری ها هم همینطور شما ها هنوز فک میکنید هنگرویده ؟ کلا همیشه چند سال از ما عقبید?

Sina

۱۳۹۶/۳/۷
Az hangroid behtare