خانهاخبار
رندرهای جدید ال جی V30 نمایشگر دوم متفاوتی را به‌تصویر می‌کشد

رندرهای جدید ال جی V30 نمایشگر دوم متفاوتی را به‌تصویر می‌کشد

هرچه پیش می‌رویم، شایعات درباره گوشی هوشمند ال جی با نام V30 قوت می‌گیرد و این بار تصاویری از این گوشی منتشر شده که نشان از دو نمایشگر با چینش جدید دارد.
۱۳۹۶/۳/۷

پس از عرضه ال جی V10 در سال 2015 و V20 در سال 2016 انتظار می‌رود که کمپانی ال جی، گوشی هوشمند V30 را در اواخر سال جاری میلادی معرفی کند. V10 و V20 هر دو از یک نمایشگر ثانویه کوچک در کنار نمایشگر اصلی بهره می‌برند اما ممکن است V30 از این جهت تفاوت‌هایی داشته باشد.

بر اساس تصاویر جدید منتشر شده، ال جی V30 یک گوشی اسلایدی خواهد بود. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، این گوشی دو نمایشگر مستقل دارد که نمایشگر زیرین (و کوچک‌تر) با کشیدن نمایشگر اصلی به سمت بالا، فضای بزرگی را برای تعامل با اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به لطف این اندازه بزرگ‌تر، نمایشگر دوم V30 تجربه کاربری بهتری نسبت به آن نمایشگرهای کوچک در V10 و V20 ارائه می‌دهد. این امکان هم وجود دارد که یک کیبورد مجازی بر روی نمایشگر دوم قراربگیرد که این موضوع، فضای بیشتری را برای نمایش محتوا در نمایشگر اصلی فراهم می‌کند.

این تصاویر از سوی ایوان بلس مشهور (@evleaks) است که یکی از معتبرترین افشا کنندگان صنعت گوشی‌های هوشمند است. البته او می‌گوید که «معلوم نیست که این پروژه هنوز در دست توسعه است یا نه» بنابراین ال جی V30 ممکن است کاملا متفاوت با این تصاویر باشد و این بستگی به علاقه کمپانی ال جی به این نوع طراحی دارد.

اگر V30 شبیه به همین تصاویر باشد، می‌توان آن را یک نمونه کاملا مدرن از سری شکلات ال جی دانست که تقریبا یک دهه پیش به بازار عرضه شد و به شهرت کم‌نظیری دست پیدا کرد.

طبق آخرین گزارش، ال جی V30 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد، که نزدیک به زمان معرفی V20 در سال گذشته است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با پلتفرم Daydream گوگل سازگار باشد و البته نخستین گوشی ال جی باشد که از نمایشگر OLED بهره می‌برد. (شاید هم دو نمایشگر OLED)

نظر شما چیست؟ آیا ال جی می‌تواند یکبار دیگر بازار گوشی‌های هوشمند را شگفت زده کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مجتبی

۱۳۹۶/۳/۱۰
این گوشی نیس .افسانس
نمیدونم چیجوری تبریک به الجی.واقعا دمشون دسشوار

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۰
13 میلیون کسی نیست

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۰
کجا شکست خورد تو مغز مشکل دار سامهنگیهه

keyhan

۱۳۹۶/۳/۷
تو نگران سامهنگ باش که رسما هیچی واسه رو کردن نداشته و نداره و نخواهد داشت! یو 11 با فناوری جدید اج سنس برگ برنده دستشه. فناوری های جدید ریز ترو مثل ضبط صدای سه بعدی رو نمیگم... ال جی هم هر ساله نو اوری داره... سامهنگم فقط آسونارو کپی میکنه مثل Always on از موتورولا یا iris از ماکروسافت. تازه اومد quick sharge 3 رو کپی کنه تو نوت 7 که نتیجش چی شد؟ تو بگو؟ ببببببوووومم خخخخخ. درضمن فکر نکن راست میگه اس 8 تا حالا 5 ملیون فروش کرده! اینم یه دروغ مثل دروغ حافظه ufs2.1 که دستش رو شده دیگه. راستم باشه باز تو ضرره چون به اندازه فروش 10 میلیون گوشی فقط هزینه تبلیغاتو رشوه دادن کرده

Misagh

۱۳۹۶/۳/۷
ال جي برترين شركت از نظر خلاقيت تو دنياست واقعا.اين شاهكاره .دمش گرم