خانهاخبار
آیا وان پلاس 5 به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود؟

آیا وان پلاس 5 به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود؟

بعد از تجربه تلخ گوشی‎های 3T، شرکت وان پلاس قصد دارد تا تولید آن را متوقف نماید. اکنون این شرکت به فکر پیشرفت با گوشی‌های هوشمند OnePlus 5 است.
۱۳۹۶/۳/۷

در روزهای گذشته، وان پلاس اعلام کرد که تولید گوشی‌های هوشمند 3T را متوقف می‎کند تا بتواند توجه خود را بر ساخت وان پلاس 5 معطوف سازد. این کمپانی قصد دارد عملکرد گوشی‎های سری 5 را بهبود بخشد.

همانند بسیاری از پرچم داران گوشی‌های هوشمند، وان پلاس نیز تصمیم دارد از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده کند تا در پس این ظاهر زیبا، قدرت کافی نیز به این گوشی هدیه کند. 

image

به محض عرضه  وان پلاس3T، این گوشی با مشکل تاخیر در عملکرد حسگر صفحه نمایش روبرو شد. با وجود اعلام رفع مشکل از سوی کارل پی (carl pei)، بنیان‌گزار شرکت وان پلاس، هنوز کاربران بسیاری با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

این شرکت در وبلاگ خود اعلام کرد که قصد دارد با کمک پردازنده 835، دستگاهی با عملکرد سریع، قدرتمند و ظریف طراحی کند. البته گوشی هوشمند، تنها وابسته به پردازنده نیست و وان پلاس باید بهینه‎سازی نرم‌افزاری گوشی را نیز مورد توجه قرار دهد. شرکت وان پلاس تاکنون در مورد مشکل حسگرهای صفحه نمایش و چگونگی رفع این مشکل، سخنی به میان نیاورده است، اما دوربینی سریع برای تعیین مدت زمان عملکرد حسگر صفحه نمایش، در نظرگرفته است. در آینده مطالب بیشتری در خصوص عرضه و راه اندازی وان پلاس 5 می‎شنویم.

image

در نهایت، وان پلاس برای بررسی عملکرد اپلیکیشن‌ها از رام اکسیژن بهره می‌گیرد. اکسیژن او‌اس عملکرد نرم افزارهای گوشی را تحت نظر دارد ونرم افزارها را به دو دسته پرکابرد و کم کاربرد اولویت‌گذاری می‌نماید.

image

این موارد تمامی نکاتی بود که در مورد وان پلاس 5 بازگو شده است. براساس اعلام کمپانی وان پلاس، این گوشی هوشمند تابستان امسال عرضه می شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۸
پیام خواهشا دیگه اسم ال جی رو نیار که خیلی داغونه.مشکل بوت لوپ و سایه انداختن و......بیشتر شبیه اسباب بازیه

پیام

۱۳۹۶/۳/۷
آقای همدانی گلکسیتم عین همینه گوشی فقط الجی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۷
حس لطیفی نسبت به گوشیای چینی ندارم
فقط گلکسی\/