خانهاخبار
برادر بزرگتر موتو جی 5 اس هم در راه است: Moto G5S Plus

برادر بزرگتر موتو جی 5 اس هم در راه است: Moto G5S Plus

هنوز موتورولا رسما حرفی از گوشی های جدید خود نزده است اما عکس هایی از گوشی موتو جی 5 اس پلاس لو رفته است؛ گوشی هوشمندی که نسخه بزرگتر موتو جی 5 اس است.
۱۳۹۶/۳/۳
image

پس از عکس‌هایی که از Moto GS5 موتورولا دیدیم حالا تصاویری از نصخه پلاس این گوشی فاش شده است. در این عکس‌های می‌بینیم که جی 5 اس و نسخه پلاس این گوشی طراحی مشابهی دارند اما یکی از تفاوت‌های اصی آنها دوربین دوگانه موتو جی 5 اس پلاس است که نسخه بزرگتر را به گوشی متمایزی بدل کرده است.

image

اولین باری نیست که در مورد نسخه جی 5 اس پلاس چیزهایی می‌شنویم. اسلایدی که اخیرا فاش شده برخی از جزئیات در مورد گوشی جدید موتورولا را افشا می‌کند. اکنون می‌دانیم G5S Plus نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن Full HD دارد اما تاکنون عکس این گوشی فاش نشده بود و حالا به طراحی گوشی نیز دسترسی داریم.

image

افشاگری جدید از گوشی موتورولا به جز عکس، جزئیات بیشتری نیز در اختیار قرار می‌دهد؛ تراشه گوشی هشت هسته‌ای است و اندروید 7 روی گوشی خودنمایی می‌کند. بدنه موتو جی 5 اس پلاس نیز همچون نسخه کوچکترش فلزی است و سنسور اثر انگشت و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز روی آن دیده می‌شود. این گوشی در سه زنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای روانه بازار می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ebi

۱۳۹۸/۹/۳
moto z2 میاره قورتت میدها

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۳
برادر بزرگه جی۵ جای خودش عزیزه..
بزرگ ما گلکسی8 هست و احترامش بر همه واجب کفایی است