خانهاخبار
هوآوی از نسل جدید دستبند‌های هوشمند خود رونمایی کرد

هوآوی از نسل جدید دستبند‌های هوشمند خود رونمایی کرد

هوآوی از دستبند هوشمند جدید خود که Honor Band A2 نام دارد رونمایی کرد. این دستبند مجهز به نمایشگر OLED است و در برابر نفوذ آب مقاوم است.
۱۳۹۶/۳/۳

هوآوی از جدیدترین دستبند هوشمند خود رونمایی کرد. این دستبند هوشمند Honor Band A2 نام دارد و جانشین مدل Band A1 می‎شود که سال گذشته به بازار آمده بود.

اصلی ویژگی که به این دستبند جدید اضافه شده نمایشگر OLED است که 0.96 اینچ اندازه دارد. همچنین مجهز شدن Band A2 به سنسور ضربان قلب ویژگی دیگری است که در مدل پیشین وجود نداشت.

image

آنر بند ای 2 در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم است. می‌تواند فعالیت‌های ورزشی، فاکتورهای سلامت، تعداد قدم‌ها و خواب شما را رصد کند اگر مدت زمان زیادی روی صندلی نشسته باشید به شما یادآوری کند که باید قدم بزنید. این دستبند با سیستم عامل اندروید و آی‌اواس همخوانی دارد و قادر است نوتیفیکیشن‌های دریافتی را روی نمایشگرش نمایش دهد.

هوآوی گفته است با یک بار شارژ کردن این دستبند تا 9 روز می‌توان از آن استفاده کرد ولی در حالت آماده به کار طول عمر باتری آن 2 برابر می‌شود.

Honor Band A2 از 19 خرداد وارد با قیمتی حدود 30 دلار وارد بازار چین می‌‏شود و کاربران می‌توانند آن را با بندهایی به رنگ سیاه، سفید، سبز و قرمز خریداری کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۶/۳/۳
به نظر من اسمارت بند جی ال ایکس که تولید داخل هست ازاین مدل پیشرفته تر هست تازه گارنتی 18 ماه هم داره