خانهاخبار
نسخه سرامیکی و جذاب گوشی شیائومی Mi 6 امروز عرضه شد

نسخه سرامیکی و جذاب گوشی شیائومی Mi 6 امروز عرضه شد

شرکت شیائومی، گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی Mi 6 را در دو نسخه متفاوت عرضه می‌کند و مدل رده‌بالا از بدنه سرامیکی برخوردار است که این گوشی را به یکی از جذاب‌ترین محصولات سال تبدیل خواهد کرد. به‌تازگی، فروش این مدل آغاز شده است.
۱۳۹۶/۳/۲

جنس بدنه پشتی، از سرامیک است و دور دوربین با حلقه‎هایی از جنس طلای 18 عیار پوشیده شده. هم‌چنین از نظر مشخصات سخت‎افزاری، مدل سرامیکی شیائومی Mi 6 از قدرت‌مندترین کانفیگ سخت‎افزاری که توسط شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته شده است، استفاده می‌کند. این گوشی در 23 می و در ساعت 10 صبح به وقت محلی عرضه شده است و البته به دلیل جنس این گوشی و هم‌چنین کمبود تراشه، عرضه آن با تأخیر همراه بوده است.

با توجه به قیمت بسیار مناسب گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی، به‌نظر می‌رسد که موجودی اولیه نسخه سرامیکی شیائومی Mi 6 به سرعت به پایان خواهد رسید و بسیاری از کاربران که منتظر خریداری این نسخه از پرچم‎دار 2017 شیائومی هستند، باید برای دوره‌های دوم و حتی سوم فروش شیائومی Mi 6 منتظر بمانند. لازم به‎ذکر است که نسخه سرامیکی پرچم‌دار جدید شیائومی تنها 436 دلار قیمت دارد.

image

البته خرید پرچم‎دار جدید شیائومی در خارج از آسیا و البته بازار چین، چندان ساده نخواهد بود؛ هرچند، غیرممکن نیست و می‌توانید با خرید شیائومی Mi 6 از خرده‎فروش‌هایی که محصولات را به صورت بین‌المللی عرضه می‎کنند، پرچم‏دار جدید شیائومی را تجربه نمایید. البته به قیمت اولیه دستگاه، هزینه‎های دیگری از جمله ارسال و مالیات اضافه می‎شود تا قیمت گوشی پرچم‎دار شیائومی Mi 6 را به پرچم‏داران موجود در بازار نزدیک نماید. هرچند اگر در ایالات متحده ساکن هستید، خریداری پرچم‎دار جدید شیائومی Mi 6 را به شما توصیه نمی‌کنیم زیرا از نظر پوشش 4G LTE احتمالاً با مشکل مواجه خواهید شد!

همانند مدل پایه با بدنه‌ای از جنس شیشه، نسخه سرامیکی شیائومی Mi 6 به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز شده است و در بالاترین مدل آن، 128 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان وجود دارد. یک دوربین دوگانه نیز به پرچم‎دار جدید شیائومی اضافه شده است که زوم اپتیکال دو برابری دارد و البته عملکرد آن، شیائومی Mi 6 را به عنوان یکی از محصولات خوب بازار در زمینه عکاسی تبدیل خواهد کرد؛ هرچند، بهترین نیست!

image

نمایشگر 5.15 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، مقاومت در برابر ورود مایعات به داخل دستگاه، سنسور اثرانگشت که در زیر لایه شیشه‌ای جلوی دستگاه جای گرفته است، یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعت و درگاه یواس‌بی Type-C مشخصات‌فنی شیائومی Mi 6 را تکمیل می‌کند. لازم به‎ذکر است که پرچم‌دار جدید شیائومی، از جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده نمی‌کند و کاربران را به هدفون‎هایی با اتصال یواس‌بی Type-C محدود نگه خواهد داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۳/۵
شک نکن از هر نظر قوی تر از گلگسی اس 8 هست. از صدا گرفته تا سرعتو کیفیتو همه چیش حتی دوربینش. فقط ظاهرشون میمونه که اونم سلیقه ای هست و این یه گوشی خاص و زسیا هست. اس 8 هم زیبایی ودشو داره

keyhan

۱۳۹۶/۳/۳
خداییش خوبه. بین این و یو11 موندم شدید! درضمن دل کندن از اچ تی سی 10 هم برام اسون نیست

Ali

۱۳۹۶/۳/۲
شیائومی حرف نداره قیمت خوب ظاهر خوب امکانات خوب من redmi 4x رو گرفتم 480 دوربین 13 دروبین جلو 5 سنسور اثر انگشت و مادون قرمز داره واقعا با این قیمت یه سامسونگ با دوربین مناسب نمیشه گرفت

پیمان

۱۳۹۶/۳/۲
سلام من می خواستم گوشی برای پدرم بخرم
البته با پول خودش تا قیمت ۱ میلیون
هرچی گشتم دیدم گوشی زیادی هست اماچیپست اسنپ دراگون نبود
بعد از مدت ها این گوشی شانسی تو اینترنت دیدم
گوشی MI 128 rame 4
هنه کیفیت صفحه فوق العده ای داره هم پردازنده ۸۲۱ باا رم ۴ دوربینشم هی بد نیست
الان خودمم منتظرم mi6 به قورت رسمی تر وارد شه خریدش شک نمیکنم اسنپ دراگون ۸۳۵ با رم ۶ میتونید بریر یوتوب ببینید حتی از گلکسی s8 خیلی قوی تره

محمد

۱۳۹۶/۳/۲
خداییش خیلی قشنگه بدنه اش بسیار زیباست.اچ تی سی میگفت هیچ برندی نمیتونه به زیبایی بدنه u11 بزنه به یک‌هفته قشنگترشو زدن .??????