خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی جدید از غروب زیبای اپل پارک

تماشا کنید: ویدیوی جدید از غروب زیبای اپل پارک

فیلم جدیدی که از اپل پارک منتشر شده است، تصاویر حیرت‌انگیزی را از غروب این مجموعه نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۲

اوایل این هفته شاهد اولین مجموعه تصاویر از مقر جدید اپل پارک بودیم که در محل یک پردیس مشغول فعالیت است. Duncan Sinfield با آخرین پهباد فیلم‌بردارش روایت جدیدی را از غروب دل‌انگیز در این پارک بیان می‌کند.

هرچند در ماه اخیر چند تصویر در شب از این پارک منتشر شد، این ویدیو تنها لحظه غروب در آن را رصد کرده است. ویدیو نشان‌دهنده عظمت مقر جدید اپل است. فضای بیرون این ساختمان حیرت انگیز با روشن شدن چراغ‌هایش در داخل، تاریک‌تر می‌شود.

علاوه بر این، دیده می‌شود که روند محوطه‌سازی در این پارک ادامه دارد. در حالی که بنای این ساختمان تکمیل شده است، ساخت محوطه آن بسیار مشابه ساخت یک سایت است.

اوایل این هفته، بررسی انحصاری از داخل این کشتی فضایی حلقوی اپل، بسیاری از اهداف عمیق این شرکت را برای این پردیس مشخص کرده بود که همانند چشم‌انداز استیو جابز مطرح شده است.

جزییات این ایده بزرگ که سرچشمه آن استیو جابز بوده است، در این ویدیو مشخص شده است. Stefan Behling، یکی از شرکای مدیریتی اپل در این پروژه گفته است:

آن‌ها به هر جزییاتی بیشترین توجه را نشان می‌دهند، تمایل به جستجوی زمین برای یافتن بهترین مصالح و غلبه بر مشکلات برای دست‌یابی به حالتی بی نقص در حال انجام است.

او در جای دیگری می‌گوید:

استیو جابز دیوارهای دفاتر این ساختمان را توصیف کرده بود. او دقیقا می‌دانست باید از چه چوبی استفاده شود، اما به همین راحتی نمی‌گفت از چوب بلوط یا افرا خوشش می‌آید. او می‌دانست چوب باید دقیقا به چهار قسمت بریده شود. در بهترین حالت، چوب‌ها باید در زمستان و ماه ژانویه بریده می‌شدند تا کمترین شیره و شهد را داشته باشند. ما همه به همراه معماران از اطلاعات بالای او خشکمان زده بود!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Erj

۱۳۹۶/۳/۳
عالیه