خانهاخبار
لنوو باتری 3000 میلی آمپری Moto Z2 Play را تایید کرد

لنوو باتری 3000 میلی آمپری Moto Z2 Play را تایید کرد

در حالی شایعات در مورد گوشی Moto Z2 Play از شرکت lenovo بالا گرفته است که این شرکت، خود با تاییدشان به این روند دامن می‌زند!
۱۳۹۶/۳/۱

روز شنبه نماینده‌ای از شرکت لنوو اعلام کرد که باتری مورد استفاده در Moto Z2 از نوع 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این کارمند شرکت لنوو با نام کاربری Auxen در توییترش، در پاسخ به کاربری که درباره شایعات اخیر درباره باتری این دستگاه از او سوال پرسیده بود و استفاده از این باتری را اشتباه بزرگی دانسته بود، این مطلب را تایید کرد. این عضو شرکت که با حساب کاربری رسمی لنوو در توییتر وارد شده بود، با وجود این که به طور مستقیم به انتقادها پاسخ نداد، از باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعتی در Moto Z2 Play خبر داد که قابل جدا شدن هم نیست. هنوز مشخص نیست که انتشار این خبر علیه این شرکت عمل کرده است و یا تصمیمی بوده است که تیم بازاریابی این شرکت، برای کنجکاوی در بازخورد مردم گرفته است. اما بدون در نظر گرفتن این فرض، تایید شایعات در مورد مشخصات دستگاهی که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، آن هم به وسیله سازنده اصلی دستگاه؛ پدیده مرسومی نیست.

با توجه به این حقیقت که تمام جزییات خط تولید گوشی Moto در فضای مجازی فاش شده است، بعید نیست که این غول تکنولوژی چینی با هدف ترویج و تبلیغات گوشی‌هایش، چنین کاری را انجام داده باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که چرا این سازنده گوشی، تصمیم به تایید پی‌درپی شایعاتی گرفته که جنبه منفی این دستگاه ها را هدف قرار داده اند. یکی از شایعات این بود که باتری استفاده شده در این گوشی به یک باتری 510 میلی آمپر ساعتی نسبت به مدل سال قبل تنزل پیدا کرده است. این کاربر بعدا پست‌های پی‌درپی با لینک به انجمن لنوو را در توییتر قرار داد که از مزایای باتری‌های جدا نشدنی خبر می‌داد. با توجه به این حواشی احتمالا لنوو برای پیشگیری قصد داشته است تا دست روی نقاط ضعیف‌تر گوشی‌هایش بگذارد، هرچند چنین قصدی هم نمی‌تواند این اقدامات را معمول جلوه دهد.

با وجود این که Moto Z Play 2016 هم از باتری جدا نشدنی استفاده می‌کرد، حدس‌ها بر این است که لنوو در گوشی جدیدش از باتری با ظرفیت پایین‌تری استفاده کند تا ضخامت آن را کم‌تر کند و در عین حال عمر باتری را فدای نازکی گوشی نکند. بنابراین با توجه به اینکه این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 626 کوالکام استفاده می‌کند که کم مصرف‌تر از اسنپدراگون 625 در مدل قبلی است، عمر باتری این گوشی کم نخواهد شد. جزییات بیشتر درباره Moto Z2 Play  در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)