خانهاخبار
نمایشگر گلکسی S7 Edge از سوی SID به عنوان «صفحه‌نمایش سال» انتخاب شد

نمایشگر گلکسی S7 Edge از سوی SID به عنوان «صفحه‌نمایش سال» انتخاب شد

شرکت سامسونگ، به‌تازگی موفق شده است به دلیل نمایشگر لبه‌منحنی و انعطاف‌پذیر AMOLED که در گوشی گلکسی S7 Edge به‌کار گرفته شده، جایزه بهترین «صفحه‌نمایش سال» را از SID (مخفف Society for Information Display) دریافت نماید.
۱۳۹۶/۲/۳۱

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی SID، نمایشگر AMOLED انعطاف‌پذیری که شرکت سامسونگ نمونه‌ آن‌را در گلکسی S7 Edge (نقد و بررسی اختصاصی آن‌را در این لینک بخوانید) به کار گرفته است؛ یکی از دو نمایشگر برتر برای دریافت جایزه «صفحه‌نمایش سال» خواهد بود. در رابطه با این جایزه، باید اشاره کرد که نمایشگرهایی با پیشرفت‌های فنی قابل‌توجه و ویژگی‌های برجسته از سوی انجمن Information Display برای دریافت این عنوان انتخاب می‎شود.

شرکت سامسونگ دیسپلی (کسب‌وکار تولید پنل‌های صفحه‌نمایش سامسونگ) سابقه خوبی در تولید نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر دارد. یک نمایشگر AMOLED دارای انحنا در سال 2013، عنوان «صفحه‌نمایش سال» را دریافت کرد و دو سال بعد، یک پنل AMOLED خمیده موفق به دریافت این عنوان شد.

image

 در رابطه با شیشه به‌کار گرفته شده در گلکسی S7 Edge نیز، عنوان شده است که نمایشگر دارای فرم مناسب بوده؛ انحنای آن طبیعی و جذاب به‎نظر می‌رسد و جای‌گیری آن در دست به دلیل تغییرات صورت‌گرفته، بسیار خوب است. طرح مداری که شرکت سامسونگ از آن برای نمایشگر استفاده کرده است، باعث شده تا فضای مرده در لبه‌ها به تنها 1.09 میلی‌متر برسد. این عدد، نشان می‌دهد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر به کم‌ترین حد ممکن رسیده و در تاریخ محصولات پیشین شرکت سامسونگ، بی‌سابقه است.

شرکت سامسونگ، جایزه خود را در روز چهارشنبه، 24 می (3 خرداد) در لس آنجلس دریافت خواهد کرد. علاوه‌بر سامسونگ که به دلیل نمایشگر منحصر به‌ فرد گلکسی S7 Edge برای دریافت عنوان «نمایشگر سال» انتخاب شده است، شرکت ال‌جی دیسپلی نیز با تلویزیون اولد Wallpaper  با نمایشگر 65 اینچی، جایزه مشابهی را از SID دریافت خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۳/۲
پویا جان سلام ممنونم. منم واسه خریدن اس اج7 کلی تحقیق و وسواس بخرج دادم الان که دستمه همه جور کار باش کردم هیچیش نشده فقط به خودم می خندم چرا بعضی کامنتا رو باور می کردم. شما با گارانتی بخر و لذتشو ببر همه پرچم دارا عالین و باکیفیت. خیالتم تخت تخت

سعید

۱۳۹۶/۳/۱
هر سال محصولات سامسونگ بهترین میشن خسته شدیم رقیب نداریم خخخخ

سعید

۱۳۹۶/۳/۱
Yabroon
با اون پولی که تو دادی مشخصه بهت گوشی طرح دادن...وقتی در یک زمینه اطلاع نداری با یک نفر برو خرید که اطلاعاتش بالا باشه

Mahdi

۱۳۹۶/۲/۳۱
داداش تو بلد نبودی از گوشی استفاده کنی زدی باطری گوشی رو ترکوندی منمj7 2016دارم و ازش خیلی راضیم با اینکه گوشیم همیشه دیتاش روشنه و گوشی خانونمم با هاتسپات همیشه بهش وصله و خودمم صفحه گوشیم همه روشنه چون کلش بازی میکنم بازم روزی یبار فقط بشارژ میزنم الان ۸ ماه این گوشی رو دارم و به حراعت میتونم بگم که باطریش بهترین در میان رده هاست ..i love j7

محمدرضاجوکار

۱۳۹۶/۲/۳۱
سلام..اول و اخر همه برندها سامسونگه،،پرچم بالاست ..ایول سامسونگ..