خانهاخبار
Moto Z2 Play موتورولا با نمایشگر 5.5 اینچی و چهار گیگابایت رم رؤیت شد

Moto Z2 Play موتورولا با نمایشگر 5.5 اینچی و چهار گیگابایت رم رؤیت شد

نسل جدید گوشی‌های سری Moto Z در حال توسعه است و شرکت موتورولا تصمیم دارد تا سه مدل جدید یعنی Moto Z2، Moto Z2 Force و Moto Z2 Play را ارائه دهد. مدل سوم، به‌تازگی در چین فاش شده و به همین جهت، مشخصات‌فنی کامل آن به‎دست آمده است.
۱۳۹۶/۲/۳۰

گوشی Moto Z2 Play به‌تازگی توسط TENNA (مشابه با FCC در ایالات متحده) تاییدیه دریافت کرده است و برهمین اساس، ظرفیت باتری این گوشی 2820 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. در مقایسه با نسل قبل، اندازه ظرفیت باتری تا 20 درصد کاهش یافته است؛ موتو زد پلی، از یک باتری با ظرفیت 3510 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

image

علاوه‌براین، مشخص شده است که گوشی میان‌رده جدید موتورولا از سری Z، با یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل همراهی می‌شود. شرکت سازنده، یک پنل OLED را برای گوشی میان‌رده جدید خود در نظر گرفته است تا Moto Z2 Play در مقایسه با نسل قبل در این بخش، تفاوت چندانی نداشته باشد. چیپ‎ست اسنپدراگون 626 کوالکام با هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، قدرت گوشی جدید موتورولا را تأمین خواهد کرد و از آنجایی‌که مصرف انرژی کم‌تری در مقایسه با نسل قبل دارد و به‌طور کلی، این پردازنده کم‌مصرف است؛ ظرفیت باتری Moto Z2 Play برای تأمین انرژی موردنیاز برای این گوشی کافی خواهد بود.

Moto Z2 Play از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند تا در زمینه مالتی‌تسکینگ (اجرای چندین برنامه به‌طور هم‌زمان) ، عملکرد بهتری را در مقایسه با نسل قبل خود ارائه دهد. 64 گیگابایت حافظه‎داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و در مقایسه با نسل قبل، می‌توان گفت که تقریباً دو برابر فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی در اختیار خواهید داشت.

image

دوربین 16 مگاپیکسلی در موتو زد پلی، هم‌اکنون جای خود را به یک شاتر 12 مگاپیکسلی در Moto Z2 Play داده است. با اینکه رزولوشن دوربین در این مدل کاهش یافته، انتظار داریم که عملکرد دوربین اصلی در نسل جدید گوشی موتو زد پلی موتورولا در مقایسه با نسل قبل بهتر باشد.

لازم به‎ذکر است که Moto Z2 Play مانند نسل گذشته خود، هم‌چنان از ماژول‌های Moto Mods پشتیبانی می‌کند؛ البته سنسور تشخیص اثرانگشت، هم‌اکنون طراحی جذاب‌تری دارد و به جای یک سنسور با طراحی مربعی شکل، شرکت موتورولا از حسگری بیضی‌شکل استفاده کرده است که در حاشیه پایین صفحه‎نمایش قرار دارد. در بدنه پشتی، نوار پلاستیکی آنتن، لبه‌های پنل را به خود اختصاص داده است تا عملکرد این گوشی در زمینه آنتن‌دهی بهبود یابد.

image

آنچه که در رابطه با Moto Z2 Play اهمیت دارد، پشتیبانی این گوشی از ماژول‌های موتو ماد است و البته از آنجایی‌که ظرفیت باتری در مقایسه با نسل قبل کاهش یافته، باید دید که آیا این موضوع می‌تواند تاثیری در روند متقاعدکردن کاربران برای خرید گوشی Moto Z2 Play داشته باشد؟   

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ols

۱۳۹۶/۲/۳۰
ديگه ببين چى شده كه گوشى هاى ميان رده هم 4 گيگ رم دارن????