خانهاخبار
پتنت جدید ال‌جی از یک گوشی با دو صفحه نمایش؛ آیا پرچم‌دار بعدی ترکیبی از سری G و V است؟

پتنت جدید ال‌جی از یک گوشی با دو صفحه نمایش؛ آیا پرچم‌دار بعدی ترکیبی از سری G و V است؟

در چند سال اخیر کمپانی ال جی همیشه به نوآوری در طراحی و فناوری‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمندش معروف بوده است. مدتی قبل کره‌ای‌ها پرچم‌دار جدید خود را معرفی کردند اما به تازگی پتنتی ثبت شده است که از وجود یک گوشی جدید با دو صفحه نمایش خبر می‌دهد. این پتنت جدید ترکیبی از طراحی پرچم‌ داران سری G و V را به همراه دارد.
۱۳۹۶/۲/۲۹

به تازگی ال‌جی پتنت جدید و جالبی از یک گوشی هوشمند با طراحی هیبریدی ثبت کرده است که طراحی آن ترکیبی از پرچم‌داران سری V و G به نظر می‌رسد. این پتنت شبیه به ال‌جی G6 است که به صفحه نمایش دوم با دوربینی در وسط آن مجهز شده و حاشیه‌های آن کاهش یافته است. با وجود محل قرار گیری عجیب این دوربین بزرگ، اگر این گوشی تولید شود طراحی جالبی خواهد داشت.

image

اما آیا این گوشی همان ال‌‌جی V30 است؟ با اطمینان نمی‌توان تایید کرد که این طرح مربوط به پرچم‌دار بعدی خانواده V است. معرفی دستگاهی با این شکل و شمایل، حرکت هیجان انگیز دیگری در زمینه طراحی‌های متفاوت ال‌جی است چون تا به حال گوشی هوشمندی با طراحی مشابه در بازار ندیده‌ایم. اما ال‌جی این بار باید هشیار باشد که بیش از حد خلاقیت به خرج ندهد، زیرا کاربران اجازه نمی‌دهند که این شرکت ایده‌های در حال توسعه خود را،‌ هر چند بدیع و با مفهوم،‌ به اصطلاح برای دست گرمی و در قالب یک محصول روانه بازار نماید و به نوعی همان فرآیند آزمون و خطای گذشته را پیش بگیرد. مثال بارز چنین اتفاقی پرچم دار قبلی یا همان ال‌جی G5 است که چندان مورد استقبال قرار نگرفت و حتی ضررهای مالی ناشی از فروش کم آن باعث تغییر در کادر مدیریتی بخش موبایل کمپانی کره‌ای شد.

اما ظاهرا مانعی بر سر تولید یک گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش دوگانه باز طراحی شده برای ال‌جی وجود ندارد. در نیمه دوم سال جاری میلادی شرکت اپل از نسل بعدی آیفون رونمایی خواهد کرد و پس از آن تمامی شرکت‌ها برای این که بتوانند در رقابت با نماینده اپل حرفی برای گفتن داشته باشند، باید از بهترین و خواستنی‌ترین فناوری‌ها بهره بگیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza_j_l

۱۳۹۶/۳/۴
از لحن مودبانه شما که می‌گذریم.....ولی اگر تعصب رو کنار بذارید و یه نگاهی به اخبار بندازین و اطلاعات‌تون رو افزایش بدین متوجه می‌شید که واقعا چنین چیزی بوده. مطالبی که ذکر شده خبرهاش قبلا در سایت‌های خارجی و داخلی ذکر شده.

کریم

۱۳۹۶/۲/۲۹
چرو همش از رو هوا حرف میزنی. جلالی البته از تو و امثال تو دیگه توفعی نیستش چون در حد یه نوجون فکر میکنینجی 5 کجا ضرر کرده و باعث تعدیل نیرو شده رسمی و مستند حرف بزن نه از رو شکم جی 5 پارسال با تبلیغات کم و نه چند گسترده اش نزدیک به 13 میلیون فروخت