خانهاخبار
Google Photos اشیاء مزاحم را از تصویر حذف می‌کند

Google Photos اشیاء مزاحم را از تصویر حذف می‌کند

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از اضافه شدن ابزار جالبی به سوریس فوتوز خبر داد؛ ابزاری که اشیاء مزاحم را از تصویر حذف می‌کند.
۱۳۹۶/۲/۲۷

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود نه تنها آمار و ارقام هیجان‌انگیزی از اندروید و دیگر سرویس‌های پرطرفداش ارائه کرد بلکه از برنامه‌های دیگری که برای سرویس‌هایش در نظر دارد نیز پرده برداشت. یکی از خبرهای جالب توجه گوگل مربوط به سرویس Google Photos بود که قرار است هوشمندتر و کاربردی‌تر شود؛ این سرویس به‌زودی قادر خواهد بود اشیاء ناخواسته در تصویر را به صورت خودکار از تصویر حذف کند. در دمویی که این شرکت نشان داد فنس‌هایی که جلو عکس قرار دارند از تصویر بداشته می شوند. در این کنفرانس تنها یک عکس به عنوان نمونه نمایش داده شد؛ عکسی که تقریبا ساده بود و نتایج خوبی روی آن پدید آمد.

 

image
image

فوتوشاپ مدت‌هاست که چنین کاری را برای کاربران انجام می‌دهد و فضای بخش برداشته شده را با استفاده از فضای اطرافش پر می‌کند. اما پر کردن جای خالی به طور هوشمند در میان اپلیکیشن‌ها دیده نمی‌شد و احتمالا گوگل حتی قصد دارد استفاده از این ابزار را باز هم ساده‌تر کند. شرکت گوگل اشاره‌ای به زمان عرضه این ویژگی نکرد اما به نظر می‌رسد در حال ساخت و پردازش آن در گوگل فوتوز است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)