خانهاخبار
مقایسه سرعت مدل اگزینوس Galaxy S8 با مدل اسنپدراگون

مقایسه سرعت مدل اگزینوس Galaxy S8 با مدل اسنپدراگون

در این ویدئو سرعت گلکسی اس 8 با پردازنده اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 را مشاهده می‌کنید تا مشخص شود کدام یک سرعت بیشتری داد.
۱۳۹۶/۲/۲۶

سامسونگ بار دیگر پرچمدار خود را با دو پردازنده متفاوت به بازار فرستاده است. گلکسی اس 8 در کشور آمریکا و چین با پردازنده اسنپدراگون 835 عرضه می‎شود ولی در سایر نقاط جهان پردازنده این گوشی اگزینوس 8895 است.

اگر این دو پردازنده با فناوری 10 نانومتری ساخته شده‌اند، تفاوت‌هایی با هم دارند که می‌تواند در عملکرد گوشی تاثیرگذار باشد. سال گذشته سامسونگ کار کرده بود که تفاوت زیادی میان عملکرد نسخه اگزینوس با اسنپدراگون گلکسی اس 7 احساس نشود اما برای گلکسی اس 8 نیز این اتفاق افتاده است؟

در ویدئو زیر آزمایشی را می‌بینید که در آن سرعت مدل اگزینوس گلکسی اس 8 با مدل اسنپدراگون مقایسه شده است. به نظر شما کدام یک می‌تواند پیروز این رقابت باشد؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

alireza

۱۳۹۷/۶/۲۴
همونطور که میدونید کوالکام مال امریکاست و سامسونگ برای اینکه بتونه در امریکا با برند های بومی اونجا مثا گوگل و اپل رقابت کنه سعی کرده بجز بی نقصی گوشی ها حداقل جزیی از اونا رو امریکایی بزنه که مردم امریکا برای حمایت از تولید داخل قید سامسونگ رو نزنن.برخلاف ما ایرانی ها مردم امریکا خیلی رو این مسله حساسن.دلایل دیگه هم که دوستان مطرح میکنن خیلی نامعقوله که سامسونگ بخواد فقط واسه چندتا دلیل جزیی دوتا خط تولید متفاوت بزنه

alireza

۱۳۹۷/۶/۲۴
اقای عزیز شما اگه اطلاعات ندارید لطفا نظر تخصصی ندید.کوالکام مال امریکاست و صرفا بخاطر فشار دولت و مردم امریکا و بدست گرفتن حس میهن پرستی و حمایت امریکایی ها سامسونگ سعی کرده حداقل در گوشی هاش پردازنده هاش رو امریکایی بزنه که مردم امریکا نگن با خرید سامسونگ تولید کشور کم میشه. هم سامسونگ عقل داره هم مردم امریکا.وگرنه اگه اگزینوس بد بود واسه اروپا و کشور های حوزه خلیج فارس که پولدارترین هان بیاد اگزینوس بزنه

حمید

۱۳۹۶/۳/۴
به دلیل مودم های مخصوص آمریکا که اگه قرار باشه سامسونگ در اگزینوس استفاده کنه باید به صورت اکسترنال قرار بگیره و اینترنال قرار دادن مودم در اگزینوس هزینه بیشتری داره.

حمید

۱۳۹۶/۳/۴
تنها دلیل اینکه برای آمریکا نسخه اسنپ تولید میشه مودم های مخصوص اپراتورهای آن هاست که اگه قرار باشه در نسخه اگزینوس استفاده بشه به صورت اکسترنال هست ولی همه میدونن اگزینوس خیلی بهتره.

mahan

۱۳۹۶/۳/۳
دقیقا