خانهاخبار
به دنبال فروش ضعیف، ایسوس از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود!

به دنبال فروش ضعیف، ایسوس از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود!

فروش ساعت‌های مچی‌هوشمند اندرویدی، چندان بالا نبوده است و همین موضوع باعث شده تا برخی از سازندگان در اندیشه توقف عرضه محصولات بیشتر با سیستم‌عامل اندروید Wear باشند. یک گزارش جدید نیز به توقف تولید ساعت‌های مچی هوشمند ZenWatch ایسوس اشاره دارد.
۱۳۹۶/۲/۲۶

براساس یک گزارش جدید توسط دیجی‌تایمز، شرکت ایسوس به احتمال زیاد سری ZenWatch را رها خواهد کرد و توسعه محصولات جدید با سیستم‌عامل اندروید Wear متوقف می‎شود. علت توقف تولید ساعت‌های مچی هوشمند ایسوس، فروش پایین‌تر از حد انتظار آن‎ها عنوان شده و زنجیره تامین محصولات ایسوس در تایوان، صحت این ادعا را تایید نموده است.

image

شرکت ایسوس، اولین نسل از ساعت‌مچی هوشمند خود را در سال 2014 عرضه کرد و ZenWatch 3 به عنوان آخرین محصول ارائه شده توسط این سازنده تایوانی از در نوامبر 2016 در دسترس قرار گرفته است. منابع مطلع مدعی هستند که شرکت ایسوس، تنها 5 تا 6 هزار واحد از ساعت‎های مچی هوشمند خود را در هر ماه عرضه می‌کند که این میزان در مقایسه با رقبا بسیار کم‌تر است.

برای مقایسه، دیجی‌تایمز مدعی شده است که شرکت اپل نزدیک به 3.5 میلیون واحد از ساعت‌مچی اپل واچ را در سه ماهه اول سال 2017 به بازار عرضه نموده و هم‌چنین با درنظر گرفتن مجموع فروش نسخه‌های مختلف ساعت‌مچی اپل در سال 2016، فروش این محصولات به بیشتر از 7 میلیون واحد می‌رسد.

یکی از مسائلی که منجر به کاهش فروش ساعت‌های مچی هوشمند ایسوس ZenWatch شده است، احتمالاً طراحی آن‌ها خواهد بود. هر دو نسل اول از یک طراحی مستطیل‌شکل استفاده می‌کند که شباهت چندانی به ساعت‌های مچی هوشمند مکانیکی که امروزه هم‌چنان رایج است، ندارد. همین موضوع، شرکت سازنده را مجاب نمود تا در نسل سوم تغییرات قابل‌توجهی را اعمال نماید و ایسوس ZenWatch 3 با یک نمایشگر گرد معرفی شد. هرچند، به‎نظر می‌رسد حتی عرضه این مدل نتوانسته تا کاربران را نسبت به خرید ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس با طراحی مناسب و قیمت کم در مقایسه با رقبا، مجاب نماید.

در حال‌حاضر، شرکت ایسوس توقف تولید ساعت‌های مچی هوشمند جدید ZenWatch را به طور رسمی تایید نکرده است و حتی نمی‌دانیم که خریداران ساعت‌های مچی هوشمند ایسوس پس از توقف عرضه و فروش این محصولات، به چه شکل می‌توانند از پشتیبانی شرکت سازنده از ساعت‌های مچی هوشمند ZenWatch بهره‌مند شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۷
باید دست کنید ببینید چیهف متاسفانه ایران پشتیبانی ASUS زیادنداره!
منکه 2ساله شدیدا دارم باهاش حا لمیکنم!
قیمت عالی
عملکرد عالی
طراحی عالی
هیچ عیبی توش نیست