خانهاخبار
میان‌رده جدید هوآوی با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

میان‌رده جدید هوآوی با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

Huawei Nova 2 قرار است 26 ماه مه در شهر شانگهای رونمایی شود؛ گوشی هوشمندی که دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسلی است و دوربین پشت آن دوگانه 12+8 مگاپیکسلی است.
۱۳۹۶/۲/۲۵
image

می‌دانیم میان‌رده دیگری از هوآوی، Nova 2، اوایل ماه می از TENAA مجوز گرفت و گفته شده بود که این گوشی 26 ماه مه رونمایی می‌شود و اکنون بسیاری از مشخصات این گوشی دست یافته‌ایم.

هوآوی نوا 2 نماشگر 5.2 اینچی فول اچ دی دارد و از تراشه 658 HiSilicon Kirin بهره می‌برد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی دوربین 20 مگاپیکسلی جلو آن است و درعقب گوشی نیز دوربینی دوگانه خودنمایی می‌کند؛ دوربین هایی 12 و 8 مگاپیکسلی. سنسور اثر انگشت نیز پشت گوشی جای گرفته است و احتمالا باتری آن ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد. طبق پوستر فاش شده هوآوی نوا 2 در 4 رنگ آبی، سبز، صورتی و سیاه عرضه می‌شود.

این گوشی طی مراسمی در شهر تاریخی شانگهای چین رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود گوشی دیگر یعنی Nova 2 Plus نیز در این مراسم رونمایی شود، البته اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دسترس نیست. گفته می‌شود قیمت نوا 2 از حدود 362 دلار شروع می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حامد

۱۳۹۶/۲/۲۶
ععد و ارقام کیفیتو نشون نمیدن
من کنار g5 ام یدونه xperia xa ultra دوربین اصلی 21 و دوربین جلو 16 تازه فلشم داره ولی کیفیتش خیلی پایینتر از g5 امه

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۶
دیگه گوشیو تکنولوژی هم اشباء شده، انگیزهای ایجاد نمیشه!
گوشی های دهه80 در هرسال، شکل ظاهریشون و تفاوتهای ملموسشون همه چیزو به چالش میکشید ولی الان با این وضعیت ...

s sadegh

۱۳۹۶/۲/۲۵
باز بگو ایفون7
بگو گلکسی اس8
بابا من عاشق هواوی هستم چجوری بگم

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۵
اینا همش اعداد و ارقامه باید دید کیفیت عکسبرداریش چجوریه این چینیا من نمیدونم از چیزهای بزرگ خوششون میاد رم ۸ گیگابایتی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دوربین جلو اگه ۸ باشه بسه