خانهاخبار
قیمت HTC U 11 ممکن است ارزان‌تر از U Ultra باشد

قیمت HTC U 11 ممکن است ارزان‌تر از U Ultra باشد

به نظر می‌آید اچ‌تی‌سی کم کم دارد به این نتیجه می‌رسد که قیمت بالای گوشی‌هایش کمکی به فروش آنها نمی‌کند به همین دلیل ممکن است یو 11 را با قیمت مناسب‌تری وارد بازار کند.
۱۳۹۶/۲/۲۴

یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که به HTC U Ultra وارد است قیمت بسیار بالای این دستگاه است. درحالی که فروش این شرکت تایوانی در مقایسه با سایر رقبا از وضع مناسبی برخوردار نیست عرضه یک گوشی گران قیمت کمکی به بهتر شدن این وضعیت نمی‌کند.

سه روز مانده به رونمایی از HTC U 11 شایعه‌ای منتشر شده است که عنوان می‌کند قیمت پرچمدار جدید تایوانی‌ها کمتر از U Ultra خواهد بود. البته با داشتن مشخصات فنی بالا و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون حساس بودن بدنه به فشار نباید انتظار داشت که این گوشی قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد.

در این شایعه آمده است HTC U 11 با قیمتی حدود 662 دلار در آمریکا به فروش خواهد رسید که در مقایسه با قیمت 749 دلار HTC U Ultra هشتاد و هفت دلار ارزان‌تر است.

در هر صورت بهتر است این چند روز باقی مانده را هم صبر کنیم و ببینیم اچ‌تی‌سی چه برنامه‌ای برای فروش پرچمدار جدید خود دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

mohsenafshar

۱۳۹۶/۲/۲۶
وقتی یک کالای با کیفیت می خواهی باید بیشتر هم پول بدی من حاضر نیستم پول خودم رو دور بریزم با خرید یک کالای بی کیفیت و u ultra واقعا با کیفیت ساخته شده من تا زمانی که دستم نگرفته بودم درک نکرده بودم که چرا قیمت بالایی داره

yashar2080

۱۳۹۶/۲/۲۶
و باز ویروس سام هنگ با انواع اقسام ایدیها :دی

mina

۱۳۹۶/۲/۲۴
خخخ بازم این نظر داد

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
همین اچ تی سی میخواست رم ۸ بزنه ولی بخاطر وضع مالی خراب قیدشو زد.نفس های آخرشه حیف

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
اگه به قیمته که وان پلاس ۵ ارزش خریدش ده برابر اینه