خانهاخبار
فروش اچ تی سی U 11 در تایوان، سه روز پس از رونمایی آغاز می‌شود

فروش اچ تی سی U 11 در تایوان، سه روز پس از رونمایی آغاز می‌شود

منابع مطلع اظهار می‌کنند که فروش اچ تی سی U 11 از تاریخ 19 مه (29 اردیبهشت) یعنی تنها سه روز پس از رونمایی در کشور تایوان با قیمت 659 دلار آغاز خواهد شد.
۱۳۹۶/۲/۲۳

کمپانی تایوانی اچ تی سی پیش از این رسما اعلام کرده که در روز سه شنبه 16 مه (27 اردیبهشت) از پرچم‌دار خود یعنی U 11 رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که این محصول تنها چند روز پس از معرفی در کشور تایوان و در ماه ژوئن در سایر کشورها به بازار عرضه شود.

چند هفته پیش، نتایج عملکرد و برخی مشخصات اچ تی سی U 11 در بنچمارک Geekbench به بیرون درز کرد که بسیاری از شایعات قبلی مبنی بر استفاده از پردازنده 10 نانومتری اسنپدراگون 835 با همراهی پردازنده گرافیکی آدرنو 540 را تایید می‌کرد. گفته می‌شود که دوربین به کار رفته در این محصول، 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. حافظه رم 4 گیگابایت است که با 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه خواهد شد. همچنین نمایشگر U 11، 5.5 اینچی با رزولوشن 2560*1440 است و نسبت تصویر در پنل نمایشگر همان 16:9 خواهد بود. در کنار باتری 3000 میلی‌آمپری غیر قابل تعویض و گواهی IP57، پرچم‌دار اچ تی سی لبه‌های حساس به لمس دارد که به کاربر اجازه برقراری تعامل و استفاده از ویژگی‌های جالب این لبه‌ها را می‌دهد. اندروید نوقا 7.1.1 سیستم‌عامل پیش فرض خواهد بود که با آخرین نسخه از رابط کاربری Sense اچ تی سی همراه می‌شود.

image

تنها 3 روز تا معرفی رسمی اچ تی سی U 11 باقی مانده و به زودی صحت اطلاعات شنیده شده مشخص خواهد شد. امیدواریم که کمپانی محبوب اچ تی سی بتواند با عرضه این محصول، ناکامی‌های گذشته را جبران کند و مجددا به مرحله سوددهی برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

shayan

۱۳۹۶/۲/۲۴
اینا که به جملات عادی و دور از تعصب که واقعیت هستن منفی میدن فازشون چیه؟ بهتره بگم گوشیه دستشون چیه که این حرفا اذیتشون میکنه؟ دوست عزیز هم وطن شما برند محبوبتو انتخاب کن و اگه 800_1000 دلار داری پرچمدارشو بخر که رسما در جا زده! ما هم با 650 دلار اینو خواهیم خرید و تا سال ها کیفشو میکنیم. والا! بحثی نداریم دیگه. شمام نیا بخون که اذیت نشی و منفی ندی

مهدی

۱۳۹۶/۲/۲۳
با این قیمت و یه طراحی جدید دیگه جایی برای حرف باقی نمیمونه
خداییش داره خوب کار میکنه و امید وادم به اوج بر گرده

صابر

۱۳۹۶/۲/۲۳
واقعا حيفه اين برند كه ور شكست بشه
از روي تعصب هم نميگم خدا وكيلي من خودم الان ايفون٧دارم
زياد ازش خوشم نمياد وفقط به خاطر ثبات سيستم عاملش خريدمش
يادمه دو سال پيش يه اچ تي سي ام ٨داشتم تازه خريده بودم و واقعا باهاش حال ميكردم نميگم هنگي نداشت داشت ولي نه به اندازه برنداي ديگه كه اسم نميبرم
يه روز دوستم تازه نوت ٤خريده بود
نسخه اگزينوس گفتم باهم بنجمارك بگيريم از هر دو گوشي
نميخام سخت افزار هر دو رو نام ببرم وقت زياد ميخاد
ولي مختصر ميگم
مال من ٣٢ بيت بود
مال اون ٦٤
كه با نهايت نا باوري گوشي من٨٧٦٠٠ اورد توي تست انتوتو
مال اون٨٧٥٠٠
واقعا كوپ كرده بود از گوشيش متنفر شده بود
اونجا بود كه من فرق بين اچ تي سي با بقيه واسم ثابت شد
ببخشيد كه طولاني شد
موفق باشيد...

مهدی م

۱۳۹۶/۲/۲۳
من خودم اولین گوشی اندروید یم واد فایر اس اچ تی سی بود.
اما نسبت به اون روزها عقب مانده. شاید این جمعه بهتر بشه.
شاید

هومن

۱۳۹۶/۲/۲۳
ایول قیمت خوب همراه با کیفیت عالی اچ تی سی و نوآوری ک صد درصد از اج و اسکنر عنبیه چشم بهتره باعث میشه این گوشی گوشی موفقی میشه...کسایم ک چشم دیدن موفقیت اچ تی سی رو ندارن با دیس لایک کردن نشون میدن ک چقد از موفقیت این برند ترس دارن:)