خانهاخبار
گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover 4 سامسونگ تاییدیه FCC دریافت کرد

گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover 4 سامسونگ تاییدیه FCC دریافت کرد

گوشی‌ گلکسی Xcover 4 با شماره مدل SM-G390W به‌تازگی از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (به اختصار FCC) تاییدیه دریافت کرده است. به همین جهت، انتظار می‌رود که گوشی جان‌سخت و میان‎رده جدید سامسونگ در بازارهای بیشتری عرضه شود.
۱۳۹۶/۲/۲۴

شماره‌ مدل فاش‌شده از گلکسی Xcover 4 نشان می‌دهد که این مدل، نسخه مخصوص گوشی جان‌سخت جدید سامسونگ نیست که شرکت سازنده وعده داده بود با پشتیبانی از دو سیم‌کارت در برخی از کشورها عرضه می‌کند. هرچند، اطلاعات کمی در حال‌حاضر پیرامون نسخه جدید گلکسی Xcover 4 با شماره مدل SM-G390W در حال‌حاضر وجود دارد.

لازم به‌ذکر است که گوشی اندرویدی جان‌سخت گلکسی Xcover 4 در ماه مارس به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و اکنون در برخی از کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. به همین جهت، مشخصات‌فنی کامل این دستگاه را در حال‌حاضر می‌دانیم. گلکسی Xcover 4 از یک نمایشگر 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD (یا 1280 در 720 پیکسل) استفاده می‌کند و تراشه اختصاصی اگزینوس 7570 سامسونگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

image

 این چیپ‌ست، از یک پردازنده 64 بیتی با چهار هسته پردازشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی استفاده می‌کند و دو گیگابایت حافظه رم به همراه 16 گیگابایت حافظه‌داخلی، قدرت آن‌را تکمیل می‎کند. حافظه‌داخلی با استفاده از یک حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است و به همین جهت، حافظه داخلی نه‌چندان بالای دستگاه برای‌تان مشکل ساز نخواهد شد.

گلکسی Xcover 4 از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده می‌کند و فلاش LED به همراه فوکوس خودکار، این گوشی را به یک محصول مناسب برای عکاسی مبدل می‎سازد. هم‌چنین، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در حاشیه بالای دستگاه وجود دارد که از یک سنسور با گشودگی دهانه لنز f/2.2 بهره می‎گیرد و بدین شکل، ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری امکان‌پذیر خواهد بود.

انرژی گوشی میان‌رده و جان‌سخت سامسونگ، توسط یک باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که البته، نمی‌توانید به صورت مستقیم باتری دستگاه را تعویض نمایید. با این‎حال، گلکسی Xcover از گواهی IP68 برخوردار است که مقاومت آن‌را در برابر آب و گرد و غبار تضمین می‌کند.

بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ که در سال جاری میلادی عرضه شده است، از سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 با رابط‌کاربری اختصاصی شرکت سازنده بهره می‌گیرد و گلکسی Xcover 4 از این موضوع مستثنی نیست. البته شرکت سامسونگ در رابطه با پشتیبانی نرم‌افزاری از این دستگاه، اطلاعاتی را ارائه نداده است و نمی‎دانیم که خریداران گلکسی Xcover 4 برای دریافت آپدیت‌های عمده سیستم‌عامل اندروید، چه مدت زمانی را باید منتظر بمانند؛ هرچند، انتظار می‌رود که برای یک بازه مشخص، به‌روزرسانی‌های امنیتی سیستم‌عامل اندروید به صورت منظم برای این گوشی منتشر شود.

گوشی گلکسی Xcover 4 در ماه گذشته در تعدادی از بازارهای اروپایی با قیمت 256 یورو عرضه شد؛ با تبدیل قیمت این گوشی به دلار، انتظار می‌رود این گوشی جان‌سخت اندرویدی با قیمتی کم‌تر از 300 دلار در بازار ایالات متحده عرضه شود. دریافت تاییدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده نشان می‌دهد که عرضه گلکسی Xcover 4 نزدیک است اما باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سازنده، برنامه‌ای برای عرضه گسترده‌تر این گوشی در بازارهای دیگر دارد یا خیر. هرچند، انتظار می‌رود که تا چند هفته آینده، جزئیات بیشتری پیرامون مدل مخصوص گلکسی Xcover 4 برای ایالات متحده و سایر بازارهایی که این گوشی در آن‌ ارائه خواهد شد، منتشر شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۲/۲۵
کارشناس فنی مهندسی قیمت گذاری اجناس های بازار

reza

۱۳۹۶/۲/۲۴
خودت 250 دلار هزینه پیش بینی کردی اینجا هم گفته کمتر از 300 دلار خب تقریبا همونی شد که میگی.در ضمن مول آرم سامسونگ هم در نظر بگیر

reza

۱۳۹۶/۲/۲۴
اینو چرا نمیارن ایران؟

معین

۱۳۹۶/۲/۲۴
۳۰۰دلار مگه چیه!!!
واقعا دیگه سامسونگ سر گردنست..
اگه ضد اب و ضد ضربه نبود با این مشخصات نهایتا۱۸۰دلار.حالا که ضد ابه نهایتا ۲۴۰دلار اگه ضد ضربه هم باشه ۱۰دلار دیگه هم میزاریم روش.