خانهاخبار
سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری اپل روی گوریلا گلس

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری اپل روی گوریلا گلس

اپل به‌تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد تا نزدیک به 200 میلیون دلار در شرکت آمریکایی کورنینگ سرمایه‌گذاری نماید. این سرمایه‌گذاری بر روی بخش تحقیق و توسعه و دارایی‌های سرمایه‌ای کورنینگ انجام می‌شود.
۱۳۹۶/۲/۲۳

اپل ادعا می‌کند که هدف از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آمریکایی، بهبود و پیشرفت فناوری در خاک این کشور است و به همین جهت، کوپرتینویی‌ها در نظر دارند تا در مجموع نزدیک به یک میلیارد دلار در شرکت‌های توسعه‌دهنده مستقر در ایالات متحده سرمایه‎گذاری نمایند. در رابطه با این سرمایه‌گذاری، جف ویلیامز به عنوان مدیر امور مالی شرکت اپل می‌گوید:

شرکت کورنینگ، نمونه بسیار خوبی از تامین‌کنندگانی است که به نوآوری در فناوری‌ها و محصولات خود ادامه داده و این شرکت آمریکایی، یکی از تامین‌کنندگان با سابقه‌ای است که برای مدت‌ها با شرکت اپل همکاری دارد. همکاری بین شرکت اپل و کورنینگ، از ده سال پیش و از زمان عرضه اولین آیفون شروع شده و تا بدین لحظه ادامه داشته است؛ به همین جهت، اکنون هر کاربری که یک تبلت آیپد یا گوشی آیفون اپل را خریداری می‎کند، لایه شیشه‌ای را لمس می‌کند که در ایالات محده و توسط کورنینگ توسعه یافته است. شرکت اپل به همکاری طولانی‌مدت خود با کورنینگ افتخار می‌کند و تصمیم گرفته است تا سرمایه‌گذاری بیشتری در کورنینگ با سابقه غنی در خلق فناوری‌های نوآورانه، ادامه دهد.

همان‌طور که گفته شد، اپل با کورنینگ نزدیک به ده سال همکاری دارد و از لایه‌های شیشه‌ای محافظ این شرکت در گوشی‎های آیفون استفاده می‌شود. کورنینگ، شرکت توسعه‌دهنده لایه‌های شیشه‌ای محافظ گوریلا گلس است که امروزه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند از آن استفاده می‌شود و این موضوع به کمک همکاری شرکت اپل و کورنینگ امکان‎پذیر شده است.

 هدف کوپرتینویی‎ها از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آمریکایی، حمایت از کسب‌وکار محلی در این کشور است و باعث خواهد شد تا نیروی جوان در ایالات متحده به کار گرفته شود. اپل اعلام کرده است که نزدیک به دو میلیون شغل توسط این شرکت با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های محلی ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است و از این تعداد، نزدیک به 450 هزار نیرو نیز در شرکت‎های تامین‌کننده قطعه برای محصولات جدید کوپرتینویی‌ها، مشغول به کار هستند. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.91

۱۳۹۶/۲/۲۳
هرکار میکنه فقط خدا کنه قیمت گوریلا گلسو گرون نکنه
اون میخوایم فردا برم یه GLX بگیریم به خاطر شیشش باید شیش میلیون پول بدیم والا...