خانهاخبار
فروش نسخه ریفربیشد نوت 7 در چین

فروش نسخه ریفربیشد نوت 7 در چین

سامسونگ هنوز رسما از برنامه زمانی فروش نسخه ریفربیشد نوت 7 چیزی نگفته اما Note7R اکنون در یک فروشگاه آنلاین چینی رویت شده است.
۱۳۹۶/۲/۲۳
image

درحالیکه سامسونگ رسما گفته برنامه زمانی برای فروش نسخه ریفربیشد نوت 7 ندارد، این گوشی در کشور چین به فروش می‌رسد. گوشی Galaxy Note7R (همان گلکسی نوت 7 که حرف R نشان‌دهنده نسخه ریفربیشد این گوشی است) در وبسایت فروشگاه خرده‌فروش چینی رویت شده است در حالی که آغاز فروش آن هنوز رسما اعلام نشده است.

گوشی لیست شده در فروشگاه چینی، قیمتی بین 520 تا 580 دلار دارد؛ قیمتی که تقریبا 290 دلار از قیمت اصلی گوشی کمتر است. طراحی نسخه ریفربیشد این گوشی تقریبا به طور کامل مشابه همان نوت 7 است.

image

گفته می‌شود این نسخه از نوت 7 سامسونگ در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ یک نسخه با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی که احتمالا بازار اروپا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه را هدف قرار خواهد دارد و نسخه دیگر با 3500 میلی آمپر ساعت که ظرفیتی برابر با نوت 7 اصلی دارد.

به نظر می‌رسد همین روزها باید منتظر اعلام آغاز فروش نسخه ریفربیشد نوت 7 باشیم و باید ببینیم سامسونگ این گوشی را روانه کدام بازارها می‌کند و چه قیمتی برای آن در نظر می‌گیرد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ ایا این بار سامسونگ می‌تواند فروش موفقی برای نسخه ریفربیشد نوت 7 داشته باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

reza

۱۳۹۶/۳/۵
شما ها جوري سر برند كوشي ها حرف ميزنيد و دعوا ميكنيد كه ب يكى ندونه ميكه شركتش مال باباتونه ا مردم كشور هاي ديكه از روي علاقه يه برندي انتخاب ميكنن بعد با كوشي ه حال ميكنن بعد مردم ما سر برند هم ديكه رو به فحش ميكشن

A

۱۳۹۶/۲/۲۴
??????☠️?

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
همین کیفیتش چندین برابر پرچمدار جدید اچ تی سیه و فروشش ده برابر اونه.کسایی که سواد درست وحسابی ندارن طرفداری برند کوچک اچ تی سی رو میکنن

zm

۱۳۹۶/۲/۲۴
سامسونگ گوشی 4 بار تعمیر شدش و دست‌10 هم از هنگ‌تی‌سی نو بیشتر می ارزه حالا بیخودی زور نزن عمو تا آخرین دونش فروش میره به کوری چشم حسوداش :))))

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۴
خوبه دیگه، گوشی تعمیری و دست2 رو به قیمت پرچمدار سال میدن، 4نفرم که سوادشون نمیرسه متوجه جدیت موضوع نیستن حمله میکنن