خانهاخبار
ارسال دعوتنامه‌های کنفرانس WWDC 2017 اپل آغاز شد

ارسال دعوتنامه‌های کنفرانس WWDC 2017 اپل آغاز شد

اپل شروع به ارسال دعوتنامه‌های شرکت در کنفرانس WWDC 2017 برای توسعه دهندگان کرده است؛ کنفرانسی که برخلاف هر سال در شهر سن‌خوزه برگزار می‎شود.
۱۳۹۶/۲/۲۰
image

اپل شروع به ارسال دعوتنامه‌های کنفرانس WWDC 2017 کرده است. طبق آنچه در این دعوتنامه آمده است کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل از 5 تا 9 ژوئن در شهر سن‌خوزه کالیفرنیا برگزار می‏شود.

در سال‌های گذشته اپل کنفرانس WWDC را در سانفرانسیکو برگزار می‌کرد ولی امسال مسئولان شرکت تصمیم گرفته‌اند این کنفرانس را به سن‌خوزه منتقل کنند. فیل شرر در توضیح این جابه‌جایی گفته است محل کنفرانس امسال از نظر مسافت به مقرهای اپل نزدیک‌تر است بنابراین مهندسان این شرکت بیشتر می‌توانند با توسعه‌دهندگان وقت بگذارند.

 قرار است سخنرانی آغازین این کنفرانس روز دوشنبه 15 خرداد ساعت 21:30 دقیقه به وقت ایران برگزار شود؛ سخنرانی که به احتمال زیاد اطلاعات تازه‌ای درمورد محصولات جدید اپل و نسخه‌های آینده سیستم‌عامل‌های این شرکت در اختیار ما می‌گذارد. همچنین شایعه شده است که اپل ممکن است از اسپیکر هوشمند خود در این مراسم رونمایی کند تا با این کار وارد رقابت با Amazon Echo و Google Home شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۲۰
تنها دعوتی که توی زندگیم شدم از طرف اسپانسر برنامه ها برای دیدن ادامهء برنامه بوده و دیگر هیچ....