خانهاخبار
ویژگی‌های جدید نسخه‌ اندرویدی گوگل کروم برای دانلود صفحات وب

ویژگی‌های جدید نسخه‌ اندرویدی گوگل کروم برای دانلود صفحات وب

گوگل پس از اینکه شاهد استقبال کاربران از قابلیت ذخیره آفلاین صفحات وب در گوگل کروم بوده تصمیم گرفته با افزودن ویژگی‌هایی به آن این قابلیت را پیشرفته‌تر کند.
۱۳۹۶/۲/۱۹
image

در دسامبر سال گذشته بود که گوگل با به‌روزرسانی مرورگر محبوبش، کروم، برای دستگاه‌های اندرویدی یک قابلیت جذاب به آن اضافه کرد: قابلیت دانلود کامل صفحات وب برای مطالعه آفلاین. بر اساس آماری که خود گوگل ارائه داده هر هفته بیش از 45 میلیون صفحه وب از طریق کروم برای مطالعه‌ی آفلاین دانلود می‌شوند و این آمار به خوبی نشان‌دهنده محبوبیت این قابلیت است. به همین دلیل است که گوگل تمرکز ویژه‌‍ای بر روی این قابلیت دارد تا بتواند با اضافه کردن چند ویژگی جدید آن را پیشرفته‌تر کند.

به‌روزرسانی جدید کروم برای اندروید این امکان را به شما می‌دهد هنگامی که دستتان را چند لحظه بر روی لینکی قرار دهید بتوانید بدون باز کردن صفحه آن را مستقیما برای مطالعه‌ آفلاین دانلود کند. علاوه بر این هنگامی که آفلاین هستید و بر روی لینکی کلیک می‌کنید، گزینه‌ Download page later برای شما نمایان می‌شود که می‌توانید با انتخاب آن به کروم دستور دهید به محض آنلاین شدن آن صفحه را برای شما دانلود کند. اخرین تغییر نیز مربوط به زمانی است که یک تب جدید در کروم باز می‌کنید. اکنون لیست دانلودهای اخیر شما به همراه یک علامت تیک کنار صفحاتی که دانلود کرده‌اید در این صفحه به نمایش در می‌آید.

مطمئنا برای اینکه بتوانید از قابلیت‌های ذکر شده بهره‌مند شوید باید مرورگرتان را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. برای این کار می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

image
 
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ol

۱۳۹۶/۲/۱۹
براى نسخه ى ios اين قابليت وجود نداره؟