خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای مدل‌های آنلاک گلکسی اس 7

انتشار اندروید 7 برای مدل‌های آنلاک گلکسی اس 7

بالاخره اندروید 7 برای گوشی‌های آنلاک Galaxy S7 سامسونگ نیز منتشر شد و قرار است و به زودی به کاربران بریتانیا نیز برسد.
۱۳۹۶/۲/۱۹
image

در ادامه آپدیتی که اخیرا برای گوشی‌های آنلاک اس 7 اج سامسونگ منتشر شد و اندروید 7 بالاخره به این گوشی‌ها راه یافت بالاخره نوبت به اس 7 نیز رسید و حالا این گوشی نیز اندروید 7 را روی خود دارد. صاحبان این گوشی در آمریکا اکنون اندروید 7 را به صورت OTA دریافت می‌کنند.

پرچمدار یک سال پیش سامسونگ یعنی گلکسی اس 7، گوشی هوشمندی است که حتما باید به اندروید 7 آپدیت شود و کاربرانش طعم رابط کاربری جدید گوگل را بچشند. با توجه به اینکه گوشی های آنلاک محدودیت اپراتوری ندارند باید آپدیت براشان زودتر منتشر شود. به هر حال با همه دلایلی که موجب تاخیر در انتشار اندروید 7 برای گلکسی اس 7 شد بالاخره این گوشی به اندروید نوقا آپدیت شد.

پکیج آپدیت حجمی حدود 1.2 گیگابایت دارد به همین خاطر باید مطمئن باشید که فضای کافی برای دریافت آپدیت در اخیتار دارید. همچنین از میزان شارژ باتری خود آگاه باشید تا در هنگام دانلود با مشکلی مواجه نشوید. برای اطمینان بهتر است بسته آپدیت را با وای فای دانلود کنید تا حجم دیتای شما مصرف نشود.

این آپدیت قرار است برای کاربران بریتانیا نیز عرضه شود پس اگر کاربر گوشی اس 7 در این کشورها هستید بهتر است مرتب بخش آپدیت اندروید را چک کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

حامد

۱۳۹۶/۳/۲
چه خوب

ali

۱۳۹۶/۲/۲۰
گوشیهای آنلاک اس۷ یعنی چه

Faraz7

۱۳۹۶/۲/۱۹
واسه s6 کِی میاد؟؟؟؟؟

آرین

۱۳۹۶/۲/۱۹
بابا شماها چی میگید مال من دو سه ماهی هست آپدیت شده فک کنم یادتون رفته بود این خبر رو بزارید الان یادتون امده

امیر سهند

۱۳۹۶/۲/۱۹
گلکسی اس6 چی . چرا نمیاد ؟