خانهاخبار
مانیتور 42.5 اینچی جدید ال‌جی با قابلیت نمایش همزمان 4 تصویر متفاوت

مانیتور 42.5 اینچی جدید ال‌جی با قابلیت نمایش همزمان 4 تصویر متفاوت

مانیتور جدید ال‌جی نمایشگر 42.5 اینچی با رزولوشن 4K و پورت‌های فراوانی به همراه دارد.
۱۳۹۶/۲/۱۹
image

آخرین مانیتور ال‌جی آن دسته از کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده که همواره از چندین نمایشگر به شکل همزمان استفاده می‌کنند. این مانیتور 42.5 اینچی است و پورت‌های کافی برای دریافت و نمایش اطلاعات از منابع مختلف را دارد. قیمت پیش سفارش این مانیتور، 697 دلار است.

همان‌طور که اشاره کردیم، پنل نمایشگر این مانیتور از نوع IPS با رزولوشن 4K و 42.5 اینچ است. یک پوشش برای جلوگیری از تابش شدید بر روی آن وجود دارد. رزولوشن این نمایشگر UHD، 3840*2160 است و نسبت کانتراست 1000 به 1 و زاویه دید 178 درجه در هر دو جهت افقی و عمودی از ویژگی‌های آن هستند. حداکثر روشنایی 350 cd/m2 است و ال‌جی می‌گوید این مانیتور از 1.07 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

image

در بحث ارتباطات، مانیتور ال‌جی پورت‌های فراوانی دارد. دو پورت HDMI 2.0 (رزولوشن 4K و نرخ 60 هرتز) ، دو پورت HDMI 1.4 (رزولوشن 4K و نرخ 30 هرتز) ، یک پورت DisplayPort 1.2a (رزولوشن 4K و نرخ 60 هرتز) ، یک پورت USB 3.1 Type-C (که می‌تواند به عنوان دیسپلی پورت هم عمل کند) و دو پورت USB 3.0 برای ماوس و کیبورد همگی در این مانیتور گنجانده شده‌اند. با وجود این پورت‌ها به شما اجازه می‌دهد تا نمایشگر مانیتور خود را به 4 بخش مجزا تقسیم کنید. برای این کار حالت‌های مختلفی در نظر گرفته شده از جمله تصویر در تصویر. این مانیتور همچنین از ویژگی Dual Controller ال‌جی هم پشتیبانی می‌کند که این بدین معنی است که می‌توانید دو کامپیوتر مجزای متصل به آن را به شکل همزمان و با استفاده از تنها یک ماوس و کیبورد کنترل نمایید.

در حالی که این مانیتور گزینه بسیار خوبی برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود اما شاید گیمرها علاقه چندانی به آن نشان ندهند چراکه نرخ بازیابی آن، 60 هرتز است. البته تکنولوژی FreeSync هم در آن به کار رفته که از نرخ بازیابی بدون پرش جلوگیری می‌کند. 60 هرتز برای بیشتر مردم کافی به نظر می‌رسد اما حرف چندانی برای گفتن در برابر رقبا ندارد.

image

به عنوان مثال مانیتور XL2540 بنکیو، با استفاده از نمایشگر تمام اچ‌دی، نرخ به روز رسانی 240 هرتز دارد اما مانیتورهای ایسوس و ایسر، رزولوشن 4K داشته و نرخ بازیابی 144 هرتز دارند. البته ال‌جی این ضعف را با استفاده از ویژگی‌های دیگر مورد نیاز برای یک تجربه گیمینگ خوب پوشش داده از جمله تثبیت کننده رنگ مشکی و حالت سینک پویا.

به هر حال مانیتور 43UD79-B ال‌جی محصول خوب و قدرتمندی محسوب می‌شود. اطلاعی از قیمت و زمان عرضه این مانیتور در بازارهای جهانی در دست نیست اما از تاریخ 19 مه با قیمت 83000 ین (745 دلار آمریکا) در کشور ژاپن قابل خریداری است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)