خانهاخبار
اسپیکر هوشمند هارمن کاردن مجهز به کورتانا رسما معرفی شد

اسپیکر هوشمند هارمن کاردن مجهز به کورتانا رسما معرفی شد

کمپانی هارمن کاردن اسپیکر جدید خود را معرفی کرد که دستیار مجازی کورتانا را با خود به همراه دارد و می‌تواند رقیب قدرتمندی برای اکو آمازون و گوگل هوم باشد.
۱۳۹۶/۲/۱۸

تقریبا 6 ماه پیش، هارمن و مایکروسافت درباره اسپیکری سخن می‌گفتند که از دستیار دیجیتال کورتانای مایکروسافت بهره می‌برد. امروز هارمن اعلام کرده که این اسپیکر با نام Invoke به زودی قابل خریداری خواهد بود.

این اسپیکر در وب‌سایت هارمن کاردن قرار گرفته و عبارت coming soon در مقابل آن درج شده است. مطابق انتظار، Invoke شکلی شبیه به گوگل هوم و اکو آمازون داشته و دایره‌ای شکل است تا بتواند صدا را از همه جهات دریافت کند و نیز در همه جهات پخش کند.

به لطف همین طراحی، این اسپیکر توانایی تولید صدای 360 درجه را دارد و می‌تواند تماس‌های ورودی از اسکایپ را دریافت کند. احتمالا مایکروسافت هم این اسپیکر را در کنفرانس بیلد 2017 خود معرفی می‌کند اما تا فصل پاییز قابل خریداری نخواهد بود.

هارمن صحبتی از قیمت Invoke به میان نیاورده اما احتمالا در کنفرانس بیلد مایکروسافت اطلاعات بیشتری از آن به دست خواهیم آورد. رنگ‌های موجود برای این اسپیکر شامل نقره‌ای و مشکی است.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از زمان عرضه اسپیکر هارمن کاردن درخواستی را پر کنند اما قطعا تا 3 ماه آینده ایمیلی مبنی بر این اتفاق دریافت نخواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۲/۱۹
دیگه همینم مونده با لیوان دردل کنم :|

رضا

۱۳۹۶/۲/۱۸
پس کی واسه گوشی های سامسونگ اسپیکر و هندزفری می زنه