خانهاخبار
گوشی اندرویدی VAIO معرفی شد؛ سخت‌افزار میان‌رده با اندروید مارشمالو

گوشی اندرویدی VAIO معرفی شد؛ سخت‌افزار میان‌رده با اندروید مارشمالو

کمپانی VAIO اعلام کرده که بزودی گوشی‌هوشمندی تحت نام برند «VAIO» را به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۶/۲/۱۷

کمپانی VAIO به‌تازگی گوشی هوشمند جدیدی را در کشور ژاپن معرفی کرده است. این گوشی جدید ازلحاظ سخت‌افزار با گوشی Phone Biz از کمپانی وایو که سال پیش معرفی شد مطابقت دارد و با سیستم‌عامل اندروید روانه بازار می‌شود. در این گوشی از پردازنده میان‌رده‌ای با هسته‌های Cortex-A53 استفاده‌شده است تا وایو بتواند قیمت محصول خود را در حدود 250 دلار حفظ کند.

image

پیش‌ازاین گفته‌شده بود که وایو قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل روانه بازار کند؛ اما اکنون شاهد آن هستیم که محصول جدید این کمپانی که درواقع دومین گوشی هوشمند آن‌ها نیز محسوب می‌شود، از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد.

از مشخصات گوشی هوشمند جدید وایو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، باتری 2800 میلی‌آمپری، پشتیبانی از شبکه LTE، پردازنده اسنپدراگون 617 با فرکانس 1.50 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 405 و نمایشگر 5.5 اینچی باکیفیت فول اچ دی اشاره کرد. همچنین 3 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از حافظه SD نیز برای این گوشی در نظر گرفته‌شده است. یک دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات گوشی جدید وایو هستند.

image

اما باوجود پشتیبانی اسنپدراگون 617 از اندروید 7، وایو تصمیم گرفته است تا گوشی جدید خود را با اندروید 6 وارد بازار کند و هنوز هم مشخص نیست که آیا این کمپانی برنامه‌ای برای آپدیت این سیستم‌عامل به نسخه بالاتر دارد یا خیر. در حال حاضر امکان خرید گوشی جدید وایو باقیمت 237 دلار از فروشگاه‌های این کمپانی در کشور ژاپن فراهم است. نظر شما در مورد محصول جدید کمپانی VAIO چیست؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

اسماعیل

۱۳۹۶/۲/۱۹
ببخشید این همون وایو شرکت لپ تاپ سازی سونی نیس

احسان

۱۳۹۶/۲/۱۷
نظرشخصیمه ولی خیلی زشته

محمد

۱۳۹۶/۲/۱۷
سونی و وایو خیلی وقته دیگه با هم ارتباطی ندارن دوتا شرکت مستقل هستن. خیلی سخته وایو تو بازار موبایل به جایی برسه.

پرهام

۱۳۹۶/۲/۱۷
چون وایو هست ازش خوشم میاد. ظاهر فلزی زیبای هم باید داشته باشه.
البته شرکت سونی اکسپریا میزنه. اینکه چرا مارک لپ تاپ قراره روی گوشی همراه بشه عجیب است.