خانهاخبار
دانلودهای Google Due از 50 میلیون عبور کرد

دانلودهای Google Due از 50 میلیون عبور کرد

گوگل سال گذشته که دو اپلیکیشن Due و Allo را معرفی می‌کرد، انتظار داشت که Due محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا کند و این انتظار پس از تقریبا یک سال به وضوح برآورده شده است.
۱۳۹۶/۲/۱۴
image

گوگل سال گذشته در جریان کنفرانس I/O از دو اپلیکیشن پیام‌رسان رونمایی کرد که یکی مخصوص تبادل پیام‌های متنی و دیگری مخصوص برقراری ارتباط تصویری بر بستر اینترنت بود. همان زمان انتظار می‌رفت که Google Duo که مخصوص تماس تصویری بود رشد بهتری نسبت به Google Allo داشته باشد. هم به خاطر اینکه در رقابت با آن استانداردهای متداولی مانند پیامک وجود نداشت و هم به این علت که حریفان قدرتمندی مانند واتس‌اپ یا فیس‌بوک مسنجر نداشت. علاوه بر این در زمان رونمایی نیز به نظر می‌رسید این اپلیکیشن تمامی امکانات پایه‌ای که یک اپلیکیشن پیام‌رسان تصویری باید داشته باشد را دارد، اما Google Allo ضعف‌های زیادی در مقابل رقیبان داشت. به همین دلیل با چند به روز رسانی طی سال گذشته، ضعف‌های اندک این اپلیکیشن نیز برطرف شده و اکنون می‌تواند به خوبی با اپلیکیشن‌هایی مانند اسکایپ یا فیس‌تایم رقابت کند. این برنامه با وجود عمر کوتاهش تا امروز توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

طی ماه‌های پس از عرضه‌ی Duo، این اپلیکیشن همچنان به رشد بهتر خود نسبت به Allo ادامه داده است. Duo نسبت به Allo رتبه‌ی کلی بهتری در بین اپلیکیشن‌های گوگل پلی دارد، امتیاز میانگین بیشتری دارد، تعداد کاربران بیشتری در مورد آن نظرشان را ثبت کرده‌اند و تعداد دانلودهایش نیز از هدف‌گذاری این اپلیکیشن بیشتر بوده است. Duo اکنون یک نقطه‌ی مهم دیگر را پشت سر گذاشته است: تعداد دانلودهای این اپلیکیشن در گوگل‌ پلی استور اخیرا از مرز 50 میلیون دانلود عبور کرده است.

image

البته این بدان معنی نیست که Duo اکنون 50 میلیون کاربر فعال دارد، اما قطعا نشان‌دهنده آن است که Duo راه خود را به دستگاه کاربران بیشتر و بیشتری باز کرده و اکنون افراد بیشتری با این اپلیکیشن آشنایی دارند و از آن استفاده می‌کنند. اطلاعات وب‌سایت AppAnnie نشان می‌دهد که این اپلیکیشن در چند ماه گذشته همواره بین 250 اپلیکیشن برتر و بین 10 اپلیکیشن اول دسته‌ی ارتباطات گوگل‌پلی در ایالات متحده بوده است. چندی پیش نیز گوگل امکان تماس صوتی را نیز به این اپلیکیشن اضافه کرد که باعث شده مورد استفاده طیف گسترده‌تری از کاربران قرار بگیرد.

آیا شما تجربه استفاده از Google Duo را داشته‌اید؟ تجربه‌تان را با سایر کاربران جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید.

image
 
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

اشکان

۱۳۹۶/۲/۱۵
متاسفانه ایرانیها هنوز استقبال نکردن ولی من روی گوشیم نصب کردم

علی

۱۳۹۶/۲/۱۵
حرف نداره . . مخصوصا تماس صوتیش . . عالی ???

Arian

۱۳۹۶/۲/۱۴
حین تماس خیلی قطع و وصل میشه
منم ترجیح دادم با اسکایپ و واتس اپ ادامه بدم