خانهاخبار
رضایت 98 درصدی دارندگان AirPods اپل از خرید این محصولات

رضایت 98 درصدی دارندگان AirPods اپل از خرید این محصولات

براساس مطالعات انجام شده، 98 درصد از دارندگان ایرپادز از خرید این محصولات کاملا رضایت دارند.
۱۳۹۶/۲/۱۳

هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوث کمپانی اپل که با نام «ایرپادز» شناخته می‌شوند، قطعا یکی از نوآورترین محصولات صوتی در چند سال گذشته به حساب می‌آیند. از عرضه این محصولات به بازار تا به امروز حدود چندین ماه می‌گذرد و براساس اخبار منتشر شده، ایرپادزها توانسته‌اند به فروش خوبی نیز دست یابند.

image

اما موسسه Creative Strategies and Experian گزارش داده است که براساس تحقیقات انجام گرفته توسط آنها، 98 درصد از دارندگان ایرپادز از خرید این محصولات رضایت دارند. در طی این تحقیق 942 نفر از خریداران ایرپادزها مورد پرسش قرار گرفتند که 82 درصد از آنها، از خرید ایرپادزها «رضایت کامل» داشتند و 16 درصد نیز از خرید این محصولات «راضی» بودند و 2 درصد بقیه نیز اعلام کردند که از خرید هدفون‌های بلوتوث اپل رضایت ندارند.

98 درصد رضایت کاربران از Airpods، قطعا برای کوپرتینویی‌ها خوشایند خواهد بود و یک رکورد جدید برای آنها محسوب می‌شود. پیش از این، اولین آیفون اپل در سال 2007 توانست نظر مثبت 92 درصد از خریداران را به خود جلب کند و بعدها نیز آیپدها توانستند این رقم را تا 95 درصد نیز ارتقا دهند. آخرین میزان رضایت از محصولات اپل برای ساعت‌های هوشمند این کمپانی به ثبت رسیده است که در آن 97 درصد از خریداران اپل واچ اعلام کردند که از خرید این محصولات رضایت دارند.

image

موسسه Creative Strategies and Experian همچنین از خریداران ایرپادزها خواسته بود تا به بارزترین مشخصات این محصولات نیز اشاره کنند. برای مثال، 93 درصد از خریداران پاسخ دادند که برخلاف تصور رایج، ایرپادزها از گوش آنها به زمین نمی‌افتند. 95 درصد نیز اعلام کردند که از عمرباتری ایرپادزها و راحتی آنها رضایت دارند. 97 درصد نیز رضایت خود را از اتصال بلوتوثی این محصولات به آیفون‌ها ابراز کردند و در نهایت 98 درصد از خریداران گفتند که به خاطر شارژ سریع ایرپادزها، آنها از خرید خود راضی هستند.

در آزمون بعدی از خریداران Airpods خواسته شد تا کلماتی که بیانگر رضایت آنها از خرید این محصولات است را بنویسند. کلمات نوشته شده به شرح زیر هستند:

  • مناسب
  • جادویی
  • کیفیت صدا
  • راحت
  • عشق
  • صدای خوب
  • عمر باتری

اینکه کوپرتینویی‌ها توانسته‌اند محصولی را تولید کنند که تاکنون رضایت 98 درصد از خریداران را به خود جلب کرده است، نشان از آشنایی بسیار مناسب اپل با نیازهای بازار و مشتریان دارد؛ زیرا ساخت محصولی که بتواند در اولین عرضه خود به بازار، تا این حد خریداران خود را راضی نگه دارد، قطعا کار آسانی نیست و یک شناخت بالا از نیازهای بازار و مشتریان را می‌طلبد. ایرپادزهای اپل همچنین توانستند نمره 75 را از خریداران خود در زمینه توصیه به خرید کسب کنند. این رقم برای آیفون‌ها در سال 2007، حدود 72 بوده است.

نظر شما در مورد ایرپادزهای اپل چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۲/۱۳
متاسفانه جی اس ام کاری نمیکنه و این سبب بی کیفیتر شدن سایتش میشه

Arian

۱۳۹۶/۲/۱۳
اگر که همین محصول رو داخل دیجی کالا نگاه کنید یک خریدار داشته که نظر گذاشته :((بعد از بیست روز استفاده یکی از هدفوناش از کار افتاد و من موندم و یک هدفون )).

داود

۱۳۹۶/۲/۱۳
جنس خوب كه تكليفش معلومه كيفيت اتفاقي نيست،الان شيپلهايي كه بمب سام رو نميزارن تو فرودگاه چي ميگن؟!

yashar2080

۱۳۹۶/۲/۱۳
حرف و بنداز زمین صاحبش برداره:دی

مستر رشیدی

۱۳۹۶/۲/۱۳
واقعا هم عشقه و جادوییه